Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
relacja z imprezy plus przemyślenia
Kochani!
Jak to dobrze, że wszystko zaczyna się powoli wyjaśniać. A wszystko dzięki imprezie, która była zapowiedziana ( przez naszą redaktor) dla tzw. elity - czyli osób najczęściej komentujących lecz ze względów technicznych nie odbyła się. NO I BARDZO DOBRZE! Cieszę się bardzo z tego powodu, ponieważ dopiero teraz dowiedziałam się, że nasze zmiany po prostu niektórym osobom, a nawet większości  nie podobają się. Impreza nie należała chyba do udanych - rozmawiałyśmy po prostu o blogu, elicie itp.

Zakładając ten blog, nie wiem o czym marzyłyśmy,  wyobrażałyśmy sobie zbyt wiele...i niestety teraz za to płacimy. Jak sami wiecie, blogów o tematyce stardollowej jest po prostu FULL. Oni mają swoich stałych obserwatorów, tworzą tzw. rodziny, przynajmniej  tak mi się wydaje.

Wchodząc na inne blogi widzę ile jest osób w danej chwili na linii i widzę ile osób pisze komentarze.
Oni chcą tam pisać! a u nas?
Czy inne blogi bardziej dbają o swoich obserwatorów niż my? Może jest więcej konkursów?

Czy mają tam większą motywację, aby coś skleić w kilku zdaniach? A może u nas notki są tak beznadziejne, że trudno jest coś skleić na ich temat?
Przecież nie każę komentować każdego postu, bo wiem, że wchodzicie na różne blogi i również tam komentujecie, a czasu jest tyle ile jest. Nawet zaczełam blokować komentarze do spoilerów jeśli ukazała się nowa dostawa z tych rzeczy. Po co pisać w kółko to samo?

Myślałyśmy, że nagradzając  najczęściej komentujących na naszym blogu, osoby te będą choć troche zadowolone, a inni zaczną również wyrażać swoją opinię pod danym artykułem, aby dać nam motywację do działania.
Atrakcją na blogu miała być tzw.elita, która została zaproponowana już dawno przez naszą redaktorkę. Widzę jednak, że ta nazwa oraz sam pomysł nie każdemu się podoba. Piszecie, że zrobiłyśmy podział na lepszych i gorszych (?).
To jest jedynie podział na tych co komentują i nie ma gorszych. Chyba, ze ktoś uważa się sam za gorszego bo nigdy tu nie napisał żadnego komentarza.
Czytam komentarze i wiem kto komentuje, a kto nie. Nawet jeśli ktoś napisze jeden komentarz- ja to wiem i pamiętam.

Czy to, że nagradzamy tych, którzy chcą napisac kilka zdań pod naszymi artykułami jest naszym błędem?
Być może ostatnio nie ma zbyt dużo konkursów czy też mini loterii na naszym blogu, w porównaniu do innych blogów. Lecz nie oszukujmy się, przeciez na to potrzebna jest realna kasa, a tej każdy ma tyle ile ma.

Nie dziwię się, że wielkie blogi - giganty upadają. Niestety aby zaspokoić rzesze wiernych czytelników/komentatorów potrzebne są również środki finansowe. Bo nie oszukujmy się, bez konkursów czy też loterii blogi przestaną istnieć, powoli zaczną wykruszać się nawet Ci, którzy chętnie wpadali na blog, lecz nie komentowali z braku czasu(?), chęci(?).

Jeśli nie podoba Wam się wyróżnianie komentujących na tzw. elitę od przyszłego tygodnia może zniknąć elita, komentator tygodnia, miesiąca. Każdy będzie się czuł tak samo! Nie trzeba będzie pisać komentarzy, a jeśli nikt nie będzie komentował to czy nam redaktorom będzie się chciało pisać dla nikogo?
Dziękuję wszystkim za uwagę i proszę o komentarze, nawet te krytyczne, bo wtedy wiem, co jest dobrze, a co jest żle i należy to poprawić.
missmariksza

14 komentarzy:

  1. Nie skasuj tego ! I wcale tak mało komentarzy nie macie więc się nie podłamuj. Nagradzanie stałych czytelników to dobry pomysł a tym co się nie podoba są po prostu zazdrośni bo są leniwi i nie chce się im wysilić by napisać ten jeden komentarz, ale wy przecież ich nie zmuszacie, ale komentując wy się cieszycie a my zdobywamy nagrody i wcale nie upadacie chcecie skończyć jak uzależnieni.
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Co z tego, że jest dużo, każdy jest w końcu inny! Chodzi ci o to, że wchodzisz na cs i masz 20 osób? BO TE BLOGI SĄ GIGANTAMI. Mają po 10 tys obserwatorów. Czy sądzisz, że u was nikt nie pisze komentarzy? Konkursy, i tak zgłaszają sie ci co nawet nie zaobserwuja bloga! Beznadziejne? Chyba nigdy nie czytałaś. Właśnie, nie każesz, A ZOBACZ ILE OSÓB TO ROBI! SAMI Z SIEBIE! Czy podoba ci sie jak ktoś na ww. gigantach pisze komentarze ":)" "spoko, fajnie"? Nie wiem co przezkadza elita, może to, że w niej nie są? Podział na gorszych i lepszych, napisałaś. Chodziło o tą impreze, ktoś nie był w elicie i od razu wywalać! Oczywiście, że nie jest błędem. Konkursy, nagrody, leterie to wszystko co urozmaica blogi! Czy ty komentowałabyś blog gdzi piszą tylko "ncg i cg, wybor dnia, nowa dostawa" bez żadnych własnych pomysłów itd? Nie! Robicie to z własnej woli. Robicie ile sie da by nas zadowolić. To nazywasz błędem? Nie usuwaj elity! "tak samo" czyli jak? Czy mi sie nie wydaje czy temat na elity wypowiadały się osoby, których w niej nie ma? Może zazdrość, że jesteśmy co tydzien wyróżniani?
    (chyba sie rozpisałam, za błędy sorka, ale pisałam czytając artykuł i odnosząc się kolejno do każdego zdania)

    OdpowiedzUsuń
  3. + kasa kasą, ale na qof to serio jest duzo atrakcji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak teraz czytając mój komentarz. CHCĘ PRZEPROSIĆ CS. Nie miałam na myśli nic złego, ale sami to zauważyli, więc... tak jakoś mnie natchnęło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robicie z igły widły ... w szoku jestem że kogoś mogło urazić to, że osoby najbardziej aktywne na blogu są jeszcze bardziej za to wynagradzane. Ludzie ! to ma być dla zachęty, aby inni również komentowali. Po co są tu posty ? Po co są tu konkursy ? Po to aby blog miał dużo wejść, dużo komentarzy. Wypowiadając się na nim, tworzycie go. A jak ktoś jest leniwy ... to zawsze znajdzie pomysł na jakieś negatywy.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie nie powinnaś usuwać elity bo wtedy skrzywdzisz tylko te osoby które regularnie komentują bloga. Może komentarzy nie jest najwięcej ale każdy blog, nawet te giganty, zaczynały właśnie od tylu komentarzy. A co do nagród to dla mnie nagrodą nie musi być niewiadomo ile SD., tylko sam fakt ze wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę się za bardzo rozpisywać i pisać tego samego co osoby wyżej. Jednak uważam że ta elita to dobry pomysł (nie dlatego że tam należę) bo motywuje ona innych do komentowania. Mnie na przykład, bo przecież od zawsze tam nie widniałam. Myślę że na innych blogach bardziej się "powodzi" bo są starsze, mają dużo obserwatorów, reklamują się na gigantach. Nie uważam że na QoF jest gorzej. Jeżeli tu zaglądam regularnie i komentuję to znaczy że mi się podoba, bo na inne tak często nie wchodzę chociaż jestem w obserwatorach. Myślę że jest tutaj całkiem fajna atmosfera bez żadnych kłótni i wgl. Posty również są ciekawe. Są najróżniejsze atrakcje. Przecież najważniejsze nie są tylko loterie. Dlatego załamana bym była gdyby miało na tym blogu czegoś zabraknąć bo mi się podoba taki jaki jest. Nie poddawajcie się, a same widzicie że macie stałych czytelników którzy często komentują posty i to nie tylko pisząc "no fajne kupię/nie kupię"...
    Później może jeszcze coś dopiszę.

    Przepraszam jeżeli z mojej wypowiedzi wyszedł bigos, ale nie mam za dużo czasu i jest już trochę późno więc nie mam głowy do pisania wypracowań :D

    ~PastelsFlowers

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam to już około dwóch godzin temu. Nie wiedząc co napisać, zostawiłam to i oddałam internet siostrze. Po dalszym przemyśleniu zauważyłam, że tym sposobem skrzywdzisz czytelników, którzy z tak wielką chęcią komentują bloga. Należy im się przecież jakaś nagroda. Innym sposobem blog może nie zyskać, a stracić.
    Podpisując się pod komentarzami na górze, sądzę, że osoby leniwe, które nie chcą, a nawet NIE RACZĄ komentować bloga są w prost bezczelne . Nie wiem, czy chcą, aby blog po prostu upadł, czy mają coś innego na myśli?!
    Wiem, że swoim redaktorstwem na blogu narobiłam niezłego zamieszania. Wiem, że nie każdy czytelnik może zrozumieć sam fakt, że redaktorom też na początku nie jest łatwo, ale już o tym nie wspominam. Próbuję wszystko nadrobić, zyskać choć odrobinę więcej szacunku, dziękuję wszystkim za wsparcie.
    Nie martw się, że blog nie jest jeszcze tak popularny. Ma ponad 800 obserwatorów, wiernych komentujących i z tego należy się cieszyć i nie przestawać walczyć! Na wszystko przychodzi czas, na QoF również kiedyś przybędzie :) Zresztą... sama się przekonasz!
    Czytelnicy widzą, że staramy się jak tylko możemy. Czy to nie jest jedną z tych ważniejszych spraw? Że doceniają naszą pracę i wysiłki...? :)

    Nie przejmuj się tak wszystkim. Spuść z siebie trochę nerwów i nabierz więcej luzu :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. * Jakby co:
    - Wyraziłam się do takich i takich osób, że są bezczelne, a dlaczego? A no dlatego, iż pisząc takie rzeczy powinni się bardziej zastanowić, a nie od razu pisać to, co myślą, jak nawet nie znają QoF .

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się pomysł z elita bardzo podoba. Dzięki temu ten blog wyróżnia się od innych. Nie kasuj tego. Każdy kto komentuje zostaje nagradzany, kto wśród tych osib nie jest, musi się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie usuwaj ! Wiem,że ja też pisałam o tej sprawie, ale przemyślałam to. ZOSTAW ! Dzięki tej elicie blog istnieje, przepraszam za to, co pisałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie usuwaj tego! To jest bradzo fajna rzecz na ttym blogu. W ten sposób każdy bedzie się starał komentować żeby zostać wyróżnionym! Może ta impreza tylko dla elity nie była najlepsza. Ale odkeciliście to i już nikt się nie kłóci że ktoś jest lepszy czy gorszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem tej sprawy z imprezą dla elity. Są osoby, które codziennie poświęcają sporą część czasu na skomentowanie każdego posta i chyba zasługują na wyróżnienie. Myślę, że ideą było zachęcenie do stałego komentowania. Pamiętam, że kiedyś odbyła się loteria dla osób, które nigdy niczego nie wygrały i wszyscy czytelnicy popierali ten pomysł, a teraz takie rzeczy... Z resztą warto zauważyć, że to miała być pierwsza impreza dla elity, a część osób zachowuje się tak, jakby takie rzeczy miały miejsce codziennie.
    Na niektórych blogach odbywają się loterie, np. dla czytelników ze złotej listy, przecież, jeśli się zastanowić, ma się większą szansę na wygranie w loterii tylko dla elity lub tylko dla nowych czytelników, to samo z wejściem na imprezę.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem cy to coś pomaga

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!