Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
szkocka krata
Wzór kraty jest obecny od dawna na różnych wybiegach modowych. Obecnie to hit jesieni. 
Można ją  nosić w nowoczesnej wersji lub też tradycyjnie. Ja połączyłam ją dodatkowo z krawatem.

stylizacja 1. czapka LE / koszula LE / kurtka LE / spodnie Cheap Monday / buty Killah / torba Miss Sixty
stylizacja 2. bluzka It Girls / krawat BBizou / spódnica It Girls / pasek OS / żakiet Miss Sixty / podkolanówki Evil Panda / buty It Girls / torba Rio

Podoba Wam się któraś propozycja?
A może coś byście zmienili?

10 komentarzy:

  1. Świetne, lecz w 2 zmieniłabym buty. Wolę do zakolanówek buty bez żadnych odkrytych miejsc tylko pełne

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę za dużo jak dla mnie tego wszystkiego, ale to tylko mój dziwny gust :D Pierwsza stylizacja mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie nietypowe, ale obydwie mi się przez to podobają, lubię takie nietuzinkowe :)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest świetna, wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby dwie stylizacje są prześliczne. Podoba mi się połącznie tak wielu rzeczy w pierwszej stylizacji. Jestem zaskoczona że po mimo iż dałaś wiele różnych rzecz wysszło coś tak pięknego! Druga stylizacja jest ładnie utrzymana w czarnych kolorach, jest klasycznie czyli idealnie!
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te stylizacje. Pierwsza jest wg mnie świetna, doll ma cudowna kurtkę:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja, mimo iż nadałaś jej tyle drobiazgów, jest świetna!
    Druga również śliczna, ale do gustu bardziej przypadła mi pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są fajne, aczkolwiek nie w moim guście. Ja osobiście nie lubię kraty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje ... a zwłaszcza ta pierwsza :D

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!