Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Torebka Hot Buys + realna wersja
Stardoll podążając za nowymi trendami wniósł do wirtualnego świata torebkę
 inspirowaną  projektem Jason'a Wu.

Jason Wu to nowy dyrektor kreatywnej kobiecej linii marki Hugo Boss. 
Jest 30-letnim projektantem pochodzącym z Tajwanu, mieszkającym w Nowym Jorku,
 pod własną marką działa od 2007 roku.
Ulubiony projektant Michelle Obamy wniesie do kolekcji Bossa świeże spojrzenie.



Torby Jason Wu jesień 2013 to ciekawe połączenie nowoczesnej elegancji i wykwintnych wzorów. 

Pierwszą kolekcję Jasona Wu dla Hugo Bossa będzie można zobaczyć w Nowym Jorku, 
w lutym 2014 roku, podczas tygodnia mody.

12 komentarzy:

  1. Torebka ładna zarówno w realu jak i na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Czekałam na nią! :D
    W końcu coś porządnego ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię bo jest bardzo ładna i się przyda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pies :) torebkę kupiłam .
    nikitaposh1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna torebka, ale na stardollu średnio mi się podoba. Wydaje mi się taka "sztywna" no nie wiem jak to określić xd Taka kanciasta, nienaturalna. O!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, zastanowię się jeszcze nad zakupem... Bardziej podoba mi się jej realna wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że pokazujesz też realne wersje. Torebka odwzorowana jest świetnie, ale sama nie wiem czy ją kupić.. Chyba ciężko mi będzie ją użyć
    PS. Pomalowali temu psu oko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się zarówno na stardoll, jak i w rzeczywistości, ale raczej jej nie kupię.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torebka.Chętnie ją kupię .Fajna też jest realna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jakoś nie przypadła mi do gustu ... i raczej jej nie kupię :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!