Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Starbazar pod lupą
Witajcie ;D
Chciałam dzisiaj pokazać coś limitowanego. Niestety, nie pozwolił mi na to czas, bo musiałam kuć się na zaliczenie z harmonii. Z tego powodu: oto Original Future.
Chyba nie tylko mi ta marka kojarzy się z eksplozją kolorów. Ubrania mają często krój sportowy, a wzory są odważne i bardzo ekspresyjne. Może dla tego sklep nie jest bardzo popularny. Wchodząc do bazaru rzadko natkniemy się na cenę 600sd. Wszystko krąży raczej między 10-200sd. Osobiście nie ubieram mojej doll w wiele barw i wzorów, ale znam użytkowniczki, które niesamowicie je łączą.

Perełki bazaru:
Sukienka, którą gdyby nie jej cena, od razu bym kupiła. Ma świetnie wyglądające, geometryczne wzory. 
Koszula dodana razem ze spódniczką, ale według mnie lepiej prezentuje się sama. 

Nie przepłacaj:
Spodenki, które nie wiem dlaczego zyskały taką sympatię użytkowników, można spotkać już za 40sd.
Delikatny wzór nadaje kurtce charakteru. Może dlatego krąży aż po 600sd. 

Najbardziej rozchwytywane:


Chcielibyście za tydzień zobaczyć post o LE czy Antidote?
Zaglądacie czasem do Original Future?

13 komentarzy:

  1. Chciałabym post z Antidote.
    Rzadko można się natknąć na coś ładnego z O.Future, niektóre rzeczy są po prostu paskudne ze względu i na krój i na kolor i na wzór. Te wybrane przez ciebie są nietypowo ładne:)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zieloną sukienkę z original future, a reszty niestety nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Równiez nie przepadam za tym sklepem. Ubrania kolorystycznie nie sa w moim guscie. Czasem zdarza się coś wyjątkowego, ale to raczej rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te spodenki były kiedyś Hot Buys, ale jakoś popularne nie są. Nie przepadam za tym sklepem, ale niektóre rzeczy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Antidote. Orginal future nie jest złym sklepem ale ma mało ciekawych rzeczy. Mam z tego sklepu kilka rzeczy i one mi wystarczają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem można znaleźć coś fajnego w Original Future, mi osobiście niektóre ubrania się naprawdę podobają i to właśnie dlatego że mają oryginalne pstrokate wzory. Także jeśli chodzi o neony to OF jest idealnym sklepem gdzie można zaopatrzyć się w tego typu ubrania i akcesoria. Niedawno zaopatrzyłam się nawet kilka ciuszków na 50% przecenie:P I nie żałuję, a kupiłam między innymi żółtą jaskrawą podkoszulkę za 5sd i w tym samym kolorze do kompletu torebkę. W biało-żółtej lub czarno-żółtej stylizacji sprawdzają się doskonale:) Kupiłam sobie także kamizelkę futerko które wprost uwielbiam^^ oraz dwie wzorzyste spódnice w "zygzaki". Chociaż sklep ten nie jest jednym z moich ulubionych to oceniam go pozytywnie i uważam że warto do niego zajrzeć:) osobiście jestem za LE, z Antidote to mam chyba tylko 3 rzeczy i jakoś nie kręci mnie aż tak bardzo ta marka:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię czasem zakupu w Original Future, ale kupuję tylko rzeczy za monety. Czasem można tam znaleźć świetne ubrania. Z przedstawionych ubrań najbardziej podobają mi się: koszula, narzutka i zielona sukienka.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miałam dużo sd to zaglądałam często :D Miałam te koszulę. Chciałabym sukienke tą zieloną czy morską

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym za tydzień zobaczyć post do Antidote :) Co do Original Future to jest w nim kilka wartych uwagi rzeczy, więc czasami się tam zajrzy xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Również chciałabym post o Antidote.
    Nie zbyt często zaglądam do tego sklepu, ale jest kilka ciekawych rzeczy, które można w nim nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko kiedy kupuję w tym sklepie, a jeszcze rzadziej wyszukuję ubrań tej marki w bazaarze :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry artykuł

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!