Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Film Theory - Co warto kupić
Z powodu 50% wyprzedaży w Film Theory postanowiłam zaprezentować wam kilka mebli z ostatniej kolekcji tego sklepu, które moim zdaniem są warte zakupu.


1. Przepiękne lustro w średniowiecznym stylu. Może być ciekawym uzupełnieniem wnętrza gotyckiego, jak również ozdobą w nowoczesnym wydaniu.
2. Elegancki, uniwersalny stolik. Myślę, że każdy znalazłby dla niego dobre zastosowanie, przy czym cena jest dość niska.
3. Stardoll oferuje nie wiele nakrytych stolików, więc sądzę, że warto się nad nim chwile zatrzymać. Jetst dobrze wykonany i przykuwa uwagę.


Mam nadzieję, że w obrazowy sposób zachęciłam Was do przyjrzenia się meblom z Film Theory
Polecam wyszukiwanie mebli przez katalog, bo jednej kolekcji nie znajdziecie już w starplazie.

Z komentarzy wylosuję 3 osoby które otrzymają po jednym z mebli przedstawionych w artykule.  

Zdaję sobie sprawę, że wnętrza są trochę niedopracowane, ale nie wiem co sie dzieje z moim komputerem, że pracuje tak wolno. Samo włączenie stardoll zajmuje mnóstwo czasu.

W niedzielę pojawi się konkurs halloween'owy

Edit: (1 listopada 2013)
Niestety, ale nie rozlosuję stolików, bo wyprzedaż już sie skończyła, a mnie nie będzie chyba stać na ten wydatek.

14 komentarzy:

  1. Super, zgłaszam się. Jak coś, to biały stolik ;p

    UUUS5GIRL

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniej prezentuje się wnętrze na 3 obrazku :)chociaż meble które zostały pokazane w artykule niezbyt mi się podobają :P

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi sie 2 wnętrze. Trochę przypomina mój rzeczywisty pokój. A co do rzeczy z wyprzedaży to na pewno coś kupie, gdyż parę przypadło mi do gustu. Bardzo podoba mi się lustro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się wnętrza. Co do mebli, to raczej nic nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się biały stolik, a najładniejsza jest druga aranżacja, świetnie wykorzystałaś to lustro, myślałam, że nie można z nim wiele zrobić:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy, które wybrałaś są świetne, wow

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy, nie zwróciłam nawet na nie uwagi ;o Najbardziej podoba mi się drugie wnętrze, w pierwszym trochę ta ściana zlewa się z resztą białych przedmiotów. Zgłaszam się po cuś :)
    PastelsFlowers

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie zastosowane artykuły

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecie wnętrze najlepsze, ładne połączenie mebli, a ten stolik z obrusem jest bardzo ładnie wykonany i powoduje, że wnętrze jest przytulniejsze.

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne aranżacje :) Szczerze, jak spojrzałam na te meble ... od razu stwierdziłam że ich nie kupię, ale udowodniłaś że można z nimi stworzyć coś fajnego :) Brawo !

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawienie mebli jest idealne :) Chociaż muszę przyznać, że nie podoba mi się 3 stolik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z meblami wybranymi za Must Have. Najbardziej podoba mi się biały stolik :) Swietnie go użyłaś w pierwszym wnętrzu! Pierwsze wnętrze jest bez zastrzeżen :) Drugie wętrze jest chyba najlepsze *.* / Strasznie podobają mi się tu obrazy wszystko świetnie się konponuje! Trzecie wnętrze jest bez zarzutów :) Także ładne :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny stolik

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej zrobiłaś to drugie wnętrze. Jest po prostu cudowne. Takie w moim stylu ;D

    Clock009

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!