Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie ;D
Długo szukałam użytkownika, który warty jest tego posta. Nie chciałam iść na łatwiznę i przedstawiać wam kogoś znanego i lubianego. Lecz wtedy trafiłam do apartamentu użytkowniczki illumi_zaoldyek. Pochodzi ona z Portugalii i ma 29 lat. Na stardoll jest dopiero 2 lata. Dlaczego się tutaj znalazła? Oto jej projekty:


Fryzury w cenach 89 - 94 sd

Portret Kurta Cobaina z Nirvany, oraz projekt biżuterii ;)

Najbardziej jednak podoba mi się jej apartament. Jest wprost idealny! Wszystkie wnętrza mają zachowaną perspektywę, są oryginalne i zrobione bardzo dokładnie. 


Mało kto ma w swoim domu bibliotekę z prawdziwego zdarzenia oraz domek na drzewie ;D

Ma talent?

15 komentarzy:

  1. Zwykle ktoś jest dobry w tworzeniu np. wnętrz, ktoś inny w tworzeniu włosów, a ktoś jeszcze inny w projektach star interior... Ale w tym przypadku ona jest świetna po prostu we wszystkim! Urzekły mnie jej projekty, a jeszcze bardziej zachwyciły wnętrza, którym z pewnością poświęcono dużo czasu. Zdecydowanie ma talent i to wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, szczególnie ten portret

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurt najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrza genialne... po prostu zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnętrza mnie zachwyciły. Portret również jest bardzo dokładnie wykonany, jestem pod wrażeniem :) Zdecydowanie zasłużyła na miano "stardollowego talentu".

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, ze ma i to ogromny. Jej wnętrza są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak opisać to, co się we mnie działo, jak zobaczyłam projekty. MUSZĘ kupić jedną z fryzur u niej, bo mnie zachwyciły.
    Portret Kurta Cobaina- *o* gratuluję wieeeelkiego talentu
    Telefon- często takie spotykam, ale ten jest najładniejszy z nich wszystkich
    Apartament- nie no, mistrzostwo świata. CUDNY !
    Tylko tyle powiem na temat tej użytkowniczki, zasłużyła, żeby być w tym poście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne fryzury i apartament, który powalił mnie na kolana. Dziewczyna zdecydowanie ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Te wnętrza są nieziemsko piękne! Idealne wyczucie stylu, estetyki, po prostu bajka!
    AramintaMona
    (idę kupić jedną z fryzur:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Portret i wnętrza są niesamowite po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona portretem, wnętrza równiez są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Apartament jest weług mnie najlepszy! *.* zakochałam sieę kompletnie! Portrety także robi śliczne, fryzury i biżoterie też genialna. Ona po prostu jest niesamowita! Ma talent do wszyskiego!/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tworzy świetne fryzury, wg mnie zdecydowanie ma talent.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona robi fajne fryzury .Jej doll i apartament są pomysłowe .Uważam ją za talent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj ma talent i to jaki ! Śliczne fryzury ;3

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!