Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
moje inspiracje
Jak co tydzień przygotowałam trzy stylizacje .

Nr.1 
Do tej stylizacji wykorzystałam ;
Sukienka - nelly.com ; 24sd
Koszula -Jean Paul Gaultier Tribute
Buty - nelly.com ; -13sd
Naszyjnik - HB - starbazaar
Torebka- DOLCE & GABBANA TRIBUTE -starbazaar
Nr.2 
Wszystkie elementy tej stylizacji pochodzą z jednego sklepu .
Sukienka - CHANEL TRIBUTE -starbazaar
Pasek - CHANEL TRIBUTE-
Buty - CHANEL TRIBUTE -
Torebka - CHANEL TRIBUTE -
Naszyjnik- CHANEL TRIBUTE -


Nr.3
Tę stylizację stworzyłam z myślą o HALLOWEEN 
Oprócz butów pozostałe artykuły pochodzą  z SUITE SHOPU.
KONKURS - NAGRODA 200SM + prowizja
Podaj z jakich sklepów pochodzą przynajmniej 3 artykuły .
Nagrodę otrzyma pierwsza osoba która poda prawidłową odpowiedź. 


Miłego weekendu - emu.musia

14 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej, świetna jest ta biała koszula.

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a co do konkursu to poszukam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, koszula świetnie wygląda, zazdroszczę;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. róże na bluzce i to pod nogami fallen angel decor, Świeczka evening falls, włosy są chyba ze starej pet a porter, spódnica film theory

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje. Ta na halloween też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Halloweenowa stylizacja bardzo twórcza. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne inspiracje, a zwłaszcza druga :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja pierwsza jest bardzo łana, może zbytnio nie widać sukienki ale chyba najbardziej podoba mi się z wszystkich trzech! *.* Wszystko ładnie dobrałaś :) Stylizacja druga też jest sliczna podoba mi się tu ta sukienka, chociaż osobiście zmieniłabym tylko torebkę /:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze trzecia xDD Ta stylizacja jest genialna fajnie wszystko połączyłaś! Taki niby misz masz ale jaki efekt! Fszystkie stylizacje są niesamowite!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza jest fajna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!