Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
relacja z imprezy
Dzis odbyła się impreza, której tematem była stylizacja: złoto plus bordo.
Wygrywa królowa Japonii, która przyniosła na imprezę wielką bryłkę złota 
w postaci  świeżo zdobytej statuetki NCG Japonii
Weronikao99
Otrzymujesz zapowiadane 30sd



Podziękowania składam równiez uuus5girl, która namówiła mnie na imprezę.
 Szkoda tylko, że tak mało osób pojawiło sie na imprezie. 
Mam nadzieję, że następnym razem będzie nas o wiele więcej.
missmariksza

7 komentarzy:

  1. Czo robicie imprezy kiedy ja ledwo żyje z gorączką (w sumie spadła mi do 37 w nocy). O 22 to duzo osob spało. Gratki Weronika!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musiałam wkuwać na dwa sprawdziany z niemieckiego i biologi bo baby się na nas uwzięły :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że impreza była udana mimo liczby osób jaka się pojawiła :D Następnym razem i ja postaram się wpaść na czat :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że fajnie było :) Ja niestety nie miałam za dużo czasu a na minutkę to nawet nie miałam co wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha, bordowo-złoto? Raczej czarno-fioletowo-pucharowo xD Ale nieźle było, a biorąc pod uwagę moją podjarkę po zdobyciu pucharu...no cóż, miałam dobry humorek :-3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, ja oglądałam telewizję i poszłam spać o 21:30:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że mnie to ominęło, ale cóż, robiłam metkę :) Następnym razem będę

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!