Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute Couture #21 Magenta
 Cześć, co tam u Was? Nareszcie odzyskałam komputer po tygodniowej rozłące, nie sądziłam, że zwykły przegląd tak się przedłuży. Przez ten czas stwierdziłam, że idzie żyć bez komputera i nie jest on najważniejszą rzeczą w życiu i, że tego należy się trzymać, bo świat nie powinien ograniczać się do internetu. A teraz przechodzę do stylizacji, która tym razem jest bardziej złożona, czyli taka jak lubicie :)


I co uważacie?
Miłego dnia :)
Sandra- selenagomezder8

11 komentarzy:

  1. Cudny kolor :3 Bardzo ładnie ci to wyszło, pomysł z nakryciem głowy też jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, widze, że wracają super stylizacje! Piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! ;3 Super dobrane kolory i dodatki. Bravo !

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy! Nie przpadam ale stylizacja jest prześliczna! *.* Wszystko do siebie jak zawsze idealnie pasuje! Nic dodać nic ująć :)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Z magentą od razu kojarzy mi się CMYK. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, bardzo mi się podoba; rzeczywiście, złożone stylizacje wracają;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne nakrycie głowy, dodatki dobrze dobrane, jednak kiecka jak dla mnie straszna :P pasuje pod Halloween :D

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Kolorek bardzo ładny. Nakrycie głowy jak zwykle piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!