Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji AramintaMona
VanicaBloom: Jesiennie, tematyka zgodna z porą roku. Wszystkie elementy stroju do siebie pasują, nie mam żadnych zastrzeżeń. Jak dla mnie zdecydowanie HOT.

Sei-chan.: Nie do końca jestem przekonana do szalika, choć z drugiej strony... Jest to fajny, kolorowy dodatek do stylizacji w ponurych kolorach. Ogólnie, podoba mi się, nawet bardzo. HOT

Mary__Jane: Ładna, jesienna stylizacja. Jedyne, co bym zmieniła to naszyjnik, który owszem, ma świetne białe elementy, lecz nie współgra z szalikiem. HOT


Ocena stylizacji aniula38555
VanicaBloom: To zupełnie nie jest mój styl, ale jest bardzo awangardowo i nie ukrywam, że mnie zaskoczyłaś. Jest to jedna z Twoich najlepszych stylizacji, ponieważ jest dobra i robi odpowiednie wrażenie. Na mnie zrobiła na tyle, że daję HOT.

Sei-chan.: Chyba troszkę za dużo tu wszystkiego. Jasne, kolorystycznie wszystko okej, nawet bardzo, ale zrobiło się tłoczno. Do tego ta "króliczka" czapka... Zamiast dodawać pazur, wygląda dziecinnie. HOT/NOT

Mary__Jane: Bardzo mi się podoba :) Jest elegancko i przede wszystkim, stylizacja przyciąga uwagę. Waham się co do czapki, która nie jest tu do końca potrzebna. HOT


Ocena stylizacji TuniaRuda
VanicaBloom: Delikatnie i uroczo. Dość prosto i tanio, ale z pomysłem. Charakteru dodają włosy. Moim zdaniem jest HOT.

Sei-chan.: Znowu, kolorystycznie okej, ale wieje nudą. Jest zwyczajnie, aż za bardzo. NOT

Mary__Jane: Wszystko poprawnie, ale przede wszystkim nudno. Dodałabym torebkę, może zamiast naszyjnika jakieś odważne kolczyki. Następnym razem trochę zaszalej. Moja ocena: NOT.


Ocena stylizacji malinkaa.
VanicaBloom: Urocza okularnica.... Podoba mi się. Zaskoczyłaś mnie tym strojem. Szkoda tylko, że wisiorek z sową nie jest dłuższy, ponieważ niepotrzebnie skraca Doll i trochę mąci. HOT

Sei-chann.: Przełóż torebkę do drugiej dłoni i schowaj ją pod spodnie. Do tego może jeszcze zmień buty. Poza tym fajnie, akurat w jesiennej tonacji. Ode mnie jednak HOT/NOT.

Mary__Jane: Troszeczkę przesadziłaś z brązem. Połączyłaś wiele odcieni przez co stylizacja nie wyróżnia się niczym specjalnym. Zmieniłabym buty na coś bardziej jesiennego oraz naszyjnik. HOT/NOT

8 komentarzy:

  1. Zagłosowałam. Ładne stylizacje. Najbardziej podoba mi się ostatnia bo jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej to wszystko bylo specjalnie pod czapke robione XD 1 fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są bardzo fajne. Oddałam już głosy. Ostatnia najbardziej prztkuła moją uwagę. Ostatnio polubiła jasny brąz i brzoskwiniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hot/not, not, hot/not, not, surowo dzisiaj;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnia brzydka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!