Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu

Źródło : hariboho.blogspot.com
Na fotografii : jarus55 / Polska
Stylizacja 1 || Top - Nelly.com | Spodnie - Red Carpet | Buty - Nelly.com | 
Stylizacja 2 || Bluzka - Frankie Morello Tribute | Spodenki - Elle | Torebka - Gucci Tribute | Bransoletka - PPQ | Buty - Decades ||

Tak naprawdę jestem w szoku, że nadal nie pokazałam wam tej osoby. Chodzi mi tu o, Jarus55. Jest to szesnastoletni Piotrek, który jest rozpoznawalny w świecie stardoll. Według mnie tworzy genialne stylizacje, za co go osobiście podziwiam. Jego zestawy mają ten smak, a umiejętnie dobrane dodatki dopełniają całość. 

A wy, co sądzicie o Piotrku i jego stylizacjach ?

Alesha49

17 komentarzy:

  1. Cuuuuuuudowne stylizacje, idealnie dobrane kolory. Cóż mogę powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopak ma po prostu świetne wyczucie stylu. Podziwiam jego stylki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super człowiek :)
    Ponieważ jest bratem, muszę powiedzieć prawdę: robi świetne stylki, ale czemu dałaś ich tak mało?
    :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotrek ma talencior <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piotrek ma wieeeeelki talent, robi niesamowite stylizacje :D Podziwiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nagle pojawia się "fejm" pojawia się więcej komentarzy. To smutne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piotrek ma talent, podobają mi się jego stylizacje. Niezbyt go lubię. Ale stylizacje są w porządku :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje są genialne! I znów pokazany chłopak, który robi lepsze stylizacje od dziewczyn :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne styliki :) Widziałam je już na innych blogach ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę pisała co sadze o Piotrku.
    Skupie się na stylizacjach. Są fajne, ładnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, szczególnie podoba mi się pierwsza, bo buty są cudne! ;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, dziękuję Wam bardzo za wyróżnienie i za miłe komentarze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie osobiście 1 stylizacja nie przypadła do gustu spodnie nie nie wyglądają dobrze ,a 2 stylizacja mnie zachwyciła żałuję ,że nie kupiłam tej bluzy T.T zakochałam się w tych spodenkach *,* sunki10

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacje.Widziałam takie na innych blogach.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!