Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Zoofinka
Czołem po raz setny :D
Dziś metamorfozę przejdzie Zoofinka. Tradycyjnie piosenka na początek i dalej nie przedłużam.




Przed:
- Widzę, że masz swój styl. Z jednej strony wydaje się drapieżnie, a gdyby bardziej się przyjrzeć, to widać takie małe niewiniątko. Ja nie lubię piegów, tego koloru fryzury, tych oczu i ust, aczkolwiek szanuję to, co lubią inni (każdy ma swój gust). Brakuje mi może pudru na policzkach. Ogólnie nie mam żadnych innych zastrzeżeń związanych z twarzą, chociaż mogłabyś przemieścić gdzie indziej te kolczyki, ale Twoja w tym głowa. 

Po:
- Próbowałam dostosować się do Twojego gustu, ale nie wiem, czy mi się to udało. Dolną wargę ust pomalowałam szminką i wydaje mi się, że całkiem ciekawie to wyszło. Nie mam za bardzo nic do powiedzenia, wydaje mi się, że metamorfoza wyraziła wszystko.




Przed:
- Zrobiłaś to naprawdę pomysłowo! Mimo, że góra z dołem nie wygląda tak pięknie, to coś w tym jest... O dziwo mi się podoba.

Po:
- Znowu nie wiem co mi strzeliło do głowy. Sądzę jednak, że nie jest źle. Torebka współgra z bluzką, narzutka (?) ze spodniami i jest okej. Trochę może buty odróżniają się kolorem, chociaż torebka też ma większość czerni.  Tatuaże jak były, tak i zostały.

Co sądzicie o metamorfozie?
Lepiej "Przed", czy "Po"? 
Pozdrawiam, miłej nocy. :)

8 komentarzy:

  1. Makijaż bardziej podoba mi się po metamorfozie, ale strój chyba przed, sama nie wiem dlaczego.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie makijaż jest lepszy po, tylko trochę za mocno pomalowalas poliki. Oba stroje są bardzo ładne i nie umiem miedzy nimi wybrać. Oba maja to coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż po, a stylizacje na tym samym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jednak bardziej podoba się przed :) Chociaż twoja wersja też jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi makijaż nie podoba mi się ani przed ani po ( ale to tylko mój gust). Stylizacje obie są ładne!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość zdecydowanie lepsza 'PO':) Świetna metamorfoza !

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  7. po może być

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!