Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaż Kotku, co masz w środku
Dzisiaj zaglądamy do szafy FinalCarly.


TAK:
1. Sweter z RIO - śliczny, złotawy kolor, do tego oversize oraz kusząca cena za SM. Wystarczy jego zakup i nasza Doll nie potrzebuje nic więcej do szczęścia, ponieważ stworzyć z nim stylizacje w dzisiejszym świecie kultu jeansów to bułka z masłem.
2. Tunika - to jest przykład i zupełny antagonizm ubrania na nie, które pokazywałam Wam kilka tygodni temu. Nie kłuje w oczy, nie razi kolorami, więc jak admini coś wymyślą to jest dobre i ufajmy im. Wiadomo, bez przesady, ale w tym przypadku możemy.
3. Darmówka, którą każdy powinien mieć i w żadnym wypadku nie powinna znaleźć się w schowku. Świetny krój, genialny kolor. Stylizacja na jesień z nią to pestka. Żałuję tylko, że mnie się nie udało jej zdobyć. 
4. Tunika z Pretty'n'Love - na pierwszy rzut oka wydaje się średnia, ale zapewniam, że Doll wygląda w niej uroczo, szczególnie jeśli zestawimy ją z białymi spodniami. Kolor miętowy był hitem wiosny dwa lata temu, ale jeszcze do tej pory gdzieniegdzie znajdziemy jego zwolenników, więc korzystajmy z  tego.
5. Sukienka z Bonjour Bizou - szara z elementem prześwitu na dekolcie. Kupiłam ją jak tylko zobaczyłam w baazarze, ponieważ już tylko tam jest możliwość jej zdobycia. Zakochuje się w niej każdy, ponieważ kolorek jest bezpieczny, a można zaszaleć z dodatkami. 


NIE:
1. Spodenki, chyba z Basics - nie polecam, Doll wygląda jak by jej coś urwało. Stylizacja sportowa tak, ale zazwyczaj nie ubieramy tak swoich lalek, chyba, że zaczynamy zabawę ze Stardoll.
2. Pas mechanika, czyli ciąg dalszy akcji "Kobiety na traktory". Zdecydowanie mówię nie, ponieważ od tego moje drogie panie są panowie w domu. Możemy się tym interesować i umieć coś naprawić, ale tak, żeby druga połówka o tym nie wiedziała. Na Stardoll nie ma co naprawiać, więc i ten różowy gadżet nie będzie potrzeby.
3. Projekt - dość marny, ponieważ jest za niebieski, a przetarcia zbyt rażące. Jeśli decydujemy się na taki projekt postawmy na bardziej wykwalifikowanych projektantów i nie żałujmy na to SD, chociaż nie zapominajmy o zdrowym rozsądku.
4. Stardollowy topik - reklama za SM. To nie dla nas, ponieważ wystarczająco płacimy już za doładowania SS adminom.
5. Darmówka, czyli nieładny krój, cieniowanie i wg mnie kolor. Chyba nic twórczego z niej nie wyjdzie -> kierunek: schowek.

Zgadzacie się ze mną? Właściwie oceniłam ubrania? Skomentujcie!

6 komentarzy:

  1. Sukienka jest swietna. 1, 2 i 3 z tak mi sie nie podoba, a ogolnie to jest ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy na TAK podobają mi się :) Rzeczy na NIE są idealnie wybrane, do niczego nie pasują, ich miejsce jest w schowku :))


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, jedynie ten złoty sweter z RIO który uznałaś za "tak" mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś zgadzam się z Tobą w stu procentach. ;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą ,te spodnie należą do nie a inne jasne rzeczy ( te u góry ) do tak .

    OdpowiedzUsuń
  6. W 100% popieram Twój wybór :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!