Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Dobry wieczór ;)
Dopiero teraz znalazłam chwilę czasu na napisanie posta. Jutro niestety zdarzy się podobna sytuacja za co od razu wasz przepraszam.
Przedstawię wam dzisiaj partystar66
Pochodzi ona z Grecji i ma 63 level. Jest na stardoll dopiero od roku 2012 roku i już skradła serca wielu użytkowników swoimi fryzurami i dekoracjami. Co do jej apartamentu, jest kiepsko. Można się nieźle zawieść. Doll nie jest w moim stylu, po prostu.

Oto kilka jej fryzur i koszulek.


Ma talent?
Czekam na wasze opinie :)

9 komentarzy:

  1. Jakoś nie przemaqwia do mnie (przepraszam za wyrażenie) ten plstki. Z tym mi się to kojarzy, pomalowane oczy aż po brwi, ciemna karnacja a do tego jasny blond. Dziewczyna umie robić projekty ale samą jej twarz bym zmieniła.. Apartament jest całkiem całkiem. Ale stylizacje ma prześliczną

    OdpowiedzUsuń
  2. Są ok, ale nie kupiłabym za zadne skarby

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, na pewno ma talent, ale jakoś specjalnie nie podobają mi się te projekty.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak każdy ma talent, ale mi się nic nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się jej projekty. Widziałam lepsze. Wygląd jej dollki również nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja piękna tak samo jak fryzury. Projekty przeciętne. Apartament też nie jest najgorszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Projekty moim zdaniem nieładne, apartament średni no i doll trochę sztuczna ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  8. ona ma talent

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!