Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
zmiany
Moi drodzy.
Po kilkakrotnym analizowaniu za i przeciew usunęłam z bloga redaktorów:
1. Tydzień wcześniej otrzymałam wiadomość od Oli/olka170, że chce odejść  z bloga. Dlatego też wstrzymałam się kilka dni, lecz dziś zrealizowałam jej prośbę.
2. Na początku tygodnia pisałam do Patryka/patrykdiamond2, miał mi dac znać do wtorku, jest piątek i nie mam znaku od niego, więc dlatego nie przedłużamy okresu próbnego.
3. Kolejną osobą jest Angelika/NieOosiagalna. Nie wiem co się dzieje w tym przypadku lecz od miesiąca nie loguje się na swoje konto sd. Pisałam wielokrotnie na jej GG, a także na Stardoll, lecz nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Mimo tego, cały czas mam nadzieję, że Angelika wróci- jeśli będzie chciała znów u nas pisać - miejsce wśród nas czaka zawsze na nią. Tymczasem musiałam zredukować listę nieaktywnych redaktorów.
DZIĘKUJEMY za współpracę !

Mam i dobrą wiadomość.
  Z nowych osób zostają  na stałe szalonatylkoja1 oraz Punkdosia.

13 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę ze 2 redaktorów zostaje na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJ, NIE MA MNIE TU, ZOSTAJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony szkoda tych co odeszli, a z drugiej strony super, bo inni zostają

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuszna decyzja, no i gratuluję tym co zostają na stałe :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co napisać, po prostu - dziękuję! :)
    Dziękuję wszystkim czytelnikom za tak miłe, jak i krytyczne komentarze, dziękuję za dodawanie mi otuchy i za to, że pisaliście co sądzicie o moich postach i co w nich poprawić, a przede wszystkim dziękuję administratorkom za cierpliwość i danie mi szansy w redaktorstwie na blogu!
    Jestem wzruszona, ta wiadomość wciąż nie może do mnie dotrzeć.
    Prześpię się do jutra, trzymajcie za mnie kciuki na zawodach! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję osobom, które zostają i życzę im powodzenia;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, mam nadzieje ze podjelas sluszna decyzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki dla szalonatylkoja1 i Punkdosi :)

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że będzie mniej redaktorów. Myślę, że nie wpłynie to jednak na ilość postów, i tak jest ich mnóstwo. Gratuluję osobom, które zostają, żałuję tych, co odchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że zostają dwie osoby! :) Szkoda że reszta odpadła :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!