Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Imprezowe Szaleństwo
Tak właśnie około godziny temu skończyła się nasza impreza. Dziękuję za przybycie i wzięcie udziału!

..Zdjęcia..

Początek imprezy
Dużo nas tu :d

Kiedy przyszła missmariksza ^^
Wściekłe potworki no i jedna nie w temacie xd

Ostatnie, najlepsze sekundy
Przesyłamy Całuski :d

Miejsce I:
- aniula38555


Miejsce II:
- FantasticLove2


Miejsce III:
- FrankeStein348


"Dzika Karta":
- PastelsFlowers 



 Osoba, która nie mogła się dostać:
 - _julcia_1997


Gratuluję!
Na zgłoszenie się do mojej KG po odbiór nagród 
macie czas do środy- 23.10.2013r. (włącznie)

Pozdrowionka,
Ola :)

8 komentarzy:

  1. Hahhaha to ja ta nie w temacie XD
    A tak po za tym świetnie się bawiłam i fajnie że coś wygrałam ;)
    http://pl.tinypic.com/r/1zyzpg/5
    Popaczać się na nasze bużki hahahhaha :D Chce wiecej.
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej myślałam, że dostane sd haha. Na 1 zdjeciu mam zaslonieta twarz, chańba temu nickowi co mnie zasłonił! Na 2 mam takie różowe policzki od okularków. :DD A ten buziak to mi pasował do stroju! Miałam kupować tą spódnicę dzisiaj w sb, ale dobrze, że się powstrzymałam. Napiszę jeszcze do was dziewczyny by sie bardziej zapoznać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznać z wami oczywiście tj. poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie udało mi się wejść ;c Ale mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja :D Widzę że zabawa była przednia !

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, nie spodziewałam się tego :) Całkiem fajnie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, niestety nie byli mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, może jeszcze kiedyś uda mi się być;) Temat konkursu był ciekawy, szkoda, że nie mogłam wziąć udziału:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, niestety nie mogłam przyjść

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!