Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceny apartamentów
Dziś naszej ocenie podlegaja wnętrza: 
klaudialigenza. patrykdiamond2, Edka2929, kami151

ocena wnętrza klaudialigenza (pokój główny)

MistAsh29634:  Wspaniałe, dopracowane wnętrze. Kolorystyka bardzo prosta, może aż za nad to, ale czerń i biel nigdy nie wychodzi z mody. Perspektywa jest trochę nie zachowana - kot zdecydowanie za duży. W głębszej części pokoju ściany mogłyby trochę bardziej sie odznaczać, bo wszystko sie zlewa. Wrażenie jest ogólnie bardzo dobre, widać, że zaplanowałaś ten pokój. 4,5/5
missmariksza: Martwi mnie kolor podłogi, dla mnie zdecydowanie zbyt czarna, chociaż widziałam u innych wnętrza w kolorze czerni i mnie po prostu powaliły, a tutaj nie odnosze takiego wrażenia. Czegos mi brakuje. Fajnie wygląda stoliczek, lecz piękne oparcia krzeseł w formie serca zbyt zlewają się z podłogą. Tapeta za łóżkeim wygląda trochę niedokonczona. Pomysł z komodą i dodatkami fajny. Obrazki w drugiej części wnetrza czyli salonie bardzo przemyślane. 4/5
ocena wnętrza patrykdiamond2
MistAsh29634: Bardzo skromny i niewykończony pokój. Nie sądzę abyś specjalnie pracował nad tym wnętrzem. Po prostu poustawiałeś meble. Oczekiwałabym czegoś więcej - perspektyw, zgrania kolorów i stylów, a ty niezbyt się postarałeś. 2,5/5
missmariksza: Być może wnętrze nie rzuca na kolana, ale przynajmniej jest dobrze zagospodarowane pod względem doboru mebli i dodatków. Nie ma tu zbędnego chaosu. Jeśli powalczył byś z perspektywą moja ocena byłaby lepsza. Tymczasem 3/5


ocena wnętrza Edka2929
MistAsh29634: Fatalnie. Nie podoba mi sie tu nic z wyjątkiem kwiatka i krzesła po lewej stronie. Mogłabyś stworzyć z nimi naprawdę ładny pokój. Twój apartament prezentuje poziom osoby z bardzo krótkim stażem na stardoll, ale widzę., że masz jako taki pomysł i wierzę, że uda ci się jakoś to wnętrze naprawić 1,5/5
missmariksza: Róż nie jest zły, tylko należy go odpowiednie zagosporadowac we wnętrzu. Wtedy olśni nawet tego kto go nie lubi. W tym wnętrzu zmieniła bym kolor ściany. Faktycznie strona z lewej chociaż ma jedynie 2 elementy( kwiat i fotel) wygląda bardziej nowocześnie. A sam środek, chociaż jest niby dobrze zorganizowany już nie powala. Spróbuj coś tu pozmieniać, a wyjdzie świetna sypialnia na miarę XXI wieku. 1,5/5

ocena wnętrza kami151
MistAsh29634: Nie napracowałaś się, ale efekt jest całkiem fajny. Co prawda nie powala twórczą inwencją, ale jest poprawnie. Kolorystyka jak najbardziej trafiona. Gorzej z proporcjami. Biurko, krzesło i monitor są zdecydowanie za duże w stosunku do schodów (bądź te są zbyt małe). Trochę tu pusto. 3,5/5
missmariksza: Źle zachowane proporcje mebli, no i trochę tu za mało się dzieje, chociaż kolorystyka jest poprawna. Nie ma zbędnych i niepasujacych kolorystycznie rzeczy. Będę ostrzejsza dam 2,5/5


W kolejnym wydaniu ocenimy wnetrza: sombrero3322, Sweetdoll240, Januaryn, karolina6987

8 komentarzy:

  1. Pierwszy i ostatni zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze wnętrze najbardziej mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pierwsze, chociaż nie przepadam za czarno-białymi wnętrzami. Jeśli do drugiego wnętrza doda się kilka drobiazgów, to może stać się naprawdę pięknym pokojem:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba pierwszy apartament.Jego autorka postawiła na elegancję -czyli zestawiła wszystko kolorystycznie według barw : czarny i biały .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam. Pierwszy apartament bardzo ciekawie urządzony :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!