Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute Couture #22 Strachy na lachy czyli All Hallows’ Eve
Witajcie, jak zapewnie już wiecie dziś jest Halloween, czyli inaczej Wigilia Wszystkich Świętych. Ja niestety nie obchodzę tego święta, ponieważ babcia, by mnie chyba w wodzie święconej utopiła, poza tym w miejscowości gdzie mieszkam, tylko kilka osób chodzi od domu do domu z pytaniem: "Cukierek albo psikus". Dziś stylizacja troszkę straszna, z nawiązaniem do obchodów tego dnia. Spróbowałam coś zrobić z grafiką, ale na razie mistrzostwo to to nie jest. Jednak mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


A Wy obchodzicie to święto, czy może oglądacie horrory?
Macie jakieś przebrania?

Przerażającego wieczoru ;)
Sandra- selenagomezder8

11 komentarzy:

  1. To jest naprawdę świetne. Ja Halloween obchodzę z przyjaciółkami. Może będziemy chodzic, później jakiś film i takie tam.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej! Ja będę w samotności przeżywać halloween, wolę sama niż z moimi pijanymi koleżankami :P Także mieszkam w małej miejscowości 2 tys ludzi. Ale u nas dużo dzieci jest, więc i dużo chodzi po domach. Stylizacja jest świetna, grafika też jest super! mnie też babcia by utopiła w wodzie święconej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Robisz świetną grafike. Halloween obchodze chyba tylko na stardollu. U mnie chyba nikt nie chodzi :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super, lubię oderwane głowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę Halloween, ale powiem że twoja stylizacja jest świetna i grafika też ci nieźle wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja ;) ja nie obchodze Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to zrobiłaś :) Nie o chodzę Halloween, ale horrory lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. W Polsce raczej się nie obchodzi tego święta, to nie nasz zwyczaj, ja ograniczam się tylko do zrobienia stylizacji halloweenowej, bo reszta mnie nie obchodzi.
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie obchodzę tego święta , i nie chcę go obchodzić .Jest to zwyczaj z krajów Angli .Co do stylizacji to jest fajna i pasuje do klimatu halloween

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już wcześniej pisałam, nie obchodzę haloween, na stardoll także. Stylizacja z pewnością jest ciekawa.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i świetna grafika !! *.* Masz wielki talent :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!