Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Głosowanie " Suknia ślubna"
Witajcie, dzis mam dla Was głosowanie, w związku z konkursem pt: " Wykreuj suknię ślubną". 
Najpierw jury (ja, missmariksza i VanicaBloom) miało wybierać zwyciężczynię, 
ale po namyśle, dajemy głosowanie i to Wy zdecydujecie kto ma wygrać.
Kreacje są piękne więc mam nadzieję, że pomożecie wybrać najpiękniejszą i najbardziej oryginalną.

Przypomnę nagrody:
1 miejsce: 60 sd
I dwa wyróżnienia po 20 sd.
Głosowanie trwa do 31 października do godziny 23.59




















 




13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Designcośtamcośtam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kreacje, naprawdę widzę że się postarałyście.
    Zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne! jednak mam faworytki Januaryn i MistAsh29634 jak się nie mylę :) ) Powodzenia wszystkim życzę!


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. DesignerJust i sunflower <3


    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Nie posiadam zdolności graficznych >.<
    2. Nie miałam pomysłu, aczkolwiek zgłosiłam się tak, jak do prawie każdego konkursu ;p
    3. Mam swoje faworytki, zagłosowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! prace na naprawdę wysokim poziomie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bat-wavi miała super pomysł. Zagosowałam na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie zdążyłam zagłosować ;c Największe wrażenie zrobiła na mnie praca sunflower :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!