Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Cześć wszystkim! Egzaminy coraz bliżej, a we mnie wstępuje coraz większy leń.
Nie to, że się nie stresuję. Jak zawsze na stardoll znajdę czas. Albo wstanę wcześniej, albo
usiądę późno. W niedzielę zawsze piszę rano. Potem na spotkanie co do bierzmowania, spacerek
i dzisiaj wyjątkowo na zakupy. A jako, że dzisiaj myślę tylko o ubraniach, dodaję kilka
stylizacji.




Stylizacja 1.
Elegancko. Czerń, biel, koronka i niewiele mocnego różu
dla urozmaicenia. 



Stylizacja 2.
Zupełnie inna niż poprzednia. Luźna, może odrobinę
ciężka dla oka. Użyłam bluzki i dwóch koszulek, co dało
całkiem ciekawy efekt.



Stylizacja 3.
Jako perełka dzisiejszego posta. Luźna utrzymana w szarości
z domieszką czerni i bieli. Spodnie idealnie wpasowują się do
bluzki o ciekawym kroju. Torebka uzupełnia, ale się nie
wyróżnia. Zdecydowanie to mój ulubiony strój.



Co myślicie o stylizacjach? Komentujcie!
A ja życzę udanej końcówki weekendu.



21 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje :* Nie podoba mi się tylko ten naszyjnik w pierwszej stylizacji, ale tak też jest ładnie.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, każda mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest mega :)
    U mnie też przygotowana i do bierzmowania i egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Niezbyt mi się podoba.
    2. Cudowna!
    3. Też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga i trzecia są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza nie powala, druga jak najbardziej na tak i trzecia....Ach ta trzecia! Trzecia to CUDO ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Nie powala.
    2.Nic dodać,nic ująć :)
    3.Boska i najlepsza<3
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się pierwsza ,muszę w końcu kupić tą sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia the best!!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Styl.
    Ładna ale jak dla mnie zbyt zwyczajna :/ wszystko jest ok ale obcas butów mi przeszkadza
    2.Styl.
    Jest iście dla nastolatki podoba mi się kolorystyka i chętnie bym coś takiego założyła ^^
    3.Styl.
    Podoba mi się ! Letnia stylizacja w kolorach nieco zimowych

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 niestety mi się nie podoba. założenie tej koronki pod sukienkę, to nie było dobre posunięcie. korale strasznie się tu ze wszystkim gryzą. buty nie do końca pasujące.
    2 jest okej. trudno jest znaleźć dobre połączenie dla tych spodni ze strike a pose, ty sobie zdecydowanie poradziłaś.
    3 taka sobie. można by tu z czegoś zrezygnować- z okularów albo naszyjnika. świetne połączenie tych spodni z bluzką! plus, uwielbiam te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja nie podoba mi się, według mnie panuje tu chaos, nic do siebie nie pasuje. Druga stylizacja jest z kolei świetna, bardzo przypadła mi do gustu. Jedyne co mnie zastanawia to fakt, że Doll trzyma w ręku blezer, a na sobie ma już kamizelkę... ale to tylko taka uwaga. Z kolei ostatnia stylizacja również mi się podoba, tylko razi mnie wystająca bluzka.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje. Najbardziej podoba mi się 3. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za bardzo przypadła mi do gustu 2.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. Te spodnie są genialne! Ale zdjęłabym okulary. W stylizacji i bez nich dzieje się dużo.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wszystkich najbardziej podoba mi się ostatnia ! Zdjęłam bym czarny naszyjnik z It Girls.

    olka170

    OdpowiedzUsuń
  18. Oświeci mnie ktoś jakie buty są w drugiej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!