Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
 Hej! Dzisiaj stylizacja jest  bardzo wiosenna, pastelowa. Użyłam białych rzeczy w górze stroju, a na dole są to właśnie pastele i beż. Dodałam taką kopertówkę, żeby stylizacja cała nie była taka pastelowa. Zmieniłam kolor szpilki na pudrowy róż, bo czerwona denerwowała. Wszyscy robią z tego naszyjnika muszkę, a ja zrobiłam pasek :D


Żakiet It Girls chyba
Koszula It Girls
Pasek Callie's Picks + Perfect Day
Szorty Killah
Torebka Decades
Bransoletka Honey Maid
Szpilki Decades




13 komentarzy:

  1. Cudowna + ubóstwiam twoją twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Kocham pudrowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, fajnie połączone kolorystycznie i plus za świetnie pasującą fryzure, która nadaje więcej dziewczęcości

    OdpowiedzUsuń
  4. *-* Uwielbiam pastele!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba, piękne kolory no i piękna twarz Doll zasługują na pochwałę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham odcienie pastelowe! Stylizacja jest niczego sobie.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudowna i wiosenna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm.. podoba mi się! Ciekawy pomysł na wykorzystanie muszki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo pomysłowo zrobiłaś pasek ! :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna lekka stylizacja :D nic dodać nic ująć !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!