Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podaruj mi trochę słońca...
Hej;
 Kolejny wiosenny weekend przed nami.
Słońce już coraz cieplej przygrzewa, a dzień jest dłuższy.
Dzisiejsze stylizacje przygotowałam w słonecznych odcieniach.

nr1   sukienka-rio; żakiet- it girls; buty- miss sixty; torebka- hb fallen angel.
nr2  sukienka- ppq; buty- riviera; pasek- diy boutique; róże- Museum mile; torebka-elle
nr3  top- elle; szorty-rio; naszyjnik-voile.
nr4 sukienka- hb nelly.com; etola-miss sixty; pasek- LE; buty-voile ; torebka- miss sixty; bransoleta-LE
nr5  sukienka- LE; żakiet- ; torebka-darmówka; okulary- darmówka.


nr6   sukienka- sea of stars ; sweterek- killah; buty- miss sixty; torebka- hb


Co myślicie o tych propozycjach? Ja osobiście za kolorem żółtym nie przepadam, ale w stylizacjach nawet mi się podoba.
Pogodnego weekendu wszystkim życzę i pozdrawiam.
emu.musia

24 komentarze:

  1. Fajne, sympatycznie wyglądające stylizacje. Też nie jestem fanką żółtego, ale jest dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje. Żółć idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo polubiłam zółty. Wszystkie stylizacje są prześwietne, najlepsza jest piatka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten kolor.Ożywia wszystkie stylizacje;)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo, uważam, że to jest najlepszy post z tej serii! Wszystkie stylizacje mi się podobają i trudno mi się zdecydować, która jest najlepsza. Uwielbiam ten kolor i tym postem zachęciłaś mnie, żebym zrobił jeszcze więcej słonecznych stylizacji! Jestem na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i genialne.Lubię żółty,potrafi rozjaśnić każdą stylkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post! Bardzo mi się podoba, już w podglądzie podziwiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stylizacje! tak bardzo przybliżyłaś tu klimat tej słonecznej pogody, którą mamy z oknem :) super po prostu

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ! uwielbiam połączenie Black&Yellow jest nieco neonowe i nowoczesne :) szczególnie podoba mi się nr.5 z piękną spódnicą

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wszystkie te stylizacje, świetnie zbalansowane kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ładne. Najbardziej mi się spodobała druga :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia podoba mi się najbardziej, ale wszystkie cudowne. Szkoda że u mnie tylko 6 stopni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, śliczne stylizacje. Dawno tak kolorowych, a zarazem tak ładnych stylizacji nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacje. Najlepsza 5 :D
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje są świetne ;D
    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość ładna.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, lubię żółty ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite sylizacje! Pięknie wykorzystałaś żółty kolor i jak najbardziej do niego zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza, piąta i ostatnia stylizacja są przepiękne. Nie przepadam za tym kolorem, ale w tych outfitach pokazałaś, że można go świetnie wykorzystać.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam żółty :D. Dle mnie najlepsza jest stylizacja nr.1.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie najlepsza jest 5.
    PARKERKA
    Ps: Mogłabyś wykonać stylizację z białą sukienką w groszki z DECADES (nie wiem jak się to pisze ;)) mam ją na manekinie w garderobe.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!