Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Po Blogowej Imprezie


Niestety przez ograniczenie ilości osób uczestniczących w imprezie nie każdy, kto chciał przyjść mógł na nią wejść. To już nie jest zależne od nas, a Stardoll założył, że większy porządek będzie i pewnie szybsze działanie strony gdy pokoje imprezowe nie będą przepełnione.

Królowymi imprezy, ubranymi od stóp do głów w darmówki zostały: pinia18 V i zozoleq V
Gratulacje, wygrywacie po 100sd!
Wyróżnienie dla maniakpupili, V która poszła na całość i przybyła nago – to faktycznie strój za 0sd. Również otrzymujesz 100sd! I za drugą mega odważną stylkę dla weronikao90 też 100sd!
Spóźnione na imprezę: aniula38555 oraz B.E.A.T.K.A   wygrywają za swoje śliczne stroje po 50sd każda. V

 ______________________________________
Na imprezie odbyła się zabawa PRAWDA/FAŁSZ na temat QoF!

1. Tło bloga ma kolor beżowy a pośrodku, w miejscu postów biały. PRAWDA PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: fantasticlove2
2. Z punktu widzenia Sei – to seria postów poświęconych aktualnym trendom mody. FAŁSZ (jest to seria artykułów na życiowe, często trudne tematy) PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: fantasticlove2
3. Aktualnie 10 grup bierze udział w Modowych Rywalach. PRAWDA PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: fantasticlove2
4. Kolaże z ubrań i dodatków dodaje na blog mariksza. FAŁSZ  (dodaje je klaudialigenza) PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: fantasticlove2
5. W loterii Prima aprilis organizowanej przez Klaudialigenza macie do wyboru 8  ubrań. FAŁSZ PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: fantasticlove2
6. Hasło Izabelach do jej weekendowych stylizacji brzmi: Od klapek po czepek. FAŁSZ (od trampek po krawat) PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: maniakpupili
7. W tym tygodniu na blogu pojawiła się nowa redaktorka od stylizacji tematycznych. FAŁSZ PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: good_look_18
8. Komentatorem minionego tygodnia została AnnDoll88. FAŁSZ (PaniSweetMuflon) PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ:maniakpupili
9. Podsumowanie miesiąca w formie gazetki pojawiło się już 2 razy. PRAWDA PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ: Sandi130
10. Ostatnim z możliwych języków na który możemy przetłumaczyć za pomocą google translate treść bloga jest ‘zulu’ ;p PRAWDA PRAWIDŁOWA, NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ:dancermarika

Najwięcej najszybszych prawidłowych odpowiedzi udzieliła: FantasticLove2
Brawo, wygrywasz 100sd! V
______________________________________

Rzeczy za wygraną kwotę rezerwujcie w sb dla AnnDoll88. Na odebranie sd macie 2 dni. W przypadku braku możliwości takiego odbioru mogę kupić rzeczy z wishlisty – Napiszcie w takim wypadku o tym tutaj w komentarzu!

33 komentarze:

  1. szkoda ze nic nie wygrałam :C

    OdpowiedzUsuń
  2. O lol, nie sądziłam, że coś wygram za nie ubranie się xd W każdym bądź razie dziękuję :)
    Ja dodam rzeczy za 100 sd do wishlisty-nie mam ss i nie mogę mieć, bo mam zablokowany telefon na SMS specjalne, czy coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i gratuluję innym już rezerwuję coś w bazarku. :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  4. co XD o ja cie, dziękuję :DDD przydadzą się na pewno, robię stylizację na konkurs i brakowało mi jakiejś fajnej torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że mnie nie było ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że Beatka dostała nagrodę, bo wg mnie miała najlepszą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, bardzo fajnie. Maniakpupili nawet się wysilać nie musiała, przyszła se goła i już ma 100sd. Reszta przynajmniej się postarała, a ona dostała za nic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoją opinię, a masz odwagę nie pisać z anonima?

      Usuń
    2. Byłam ubrana, ale zapomniałam, że w stylu pokoju. W stylu głównym miałam stylizację.

      Usuń
    3. @alexis-2001
      Żyjemy w takich czasach, że już nawet za wyrażanie własnej opini możemy zostać zmieszani z błotem. Właśnie po to jest status 'Anonimowy'.

      Usuń
    4. Trzeba mieć poczucie humoru. To tylko zabawa .po co sie spinać.

      Usuń
    5. Ojoj, komuś zrobiło się smutno bo nie dostał nagrody :c

      Usuń
  8. Dodam rzeczy do listy życzeń za 100sd, bo na razie nie mam SS.
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wbiłam minutę przed końcem, niestety odświezanie co sekunde nic mi nie dało. Potem sobie posiedziałam godzinkę na małym afterparty (jarmark, dat paring XD). Bardzo dziękuję za nagrodę, szkoda, że nie byłam na p/f, bo pytania wyjątkowo łatwe jak dla mnie. I te moje białe kozaczki XD Zaraz coś wystawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w ogóle to miałam być królową kiczu, ale miałam go za mało xD

      Usuń
    2. ja też byłam tak zdeterminowana, żeby wejść, że odświeżałam w kółko przez pół godziny XD był tylko jeden moment, gdy miejsce się zwolniło, ale ktoś był szybszy ode mnie :p

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jarmark, Jarani, omg! XD

      Usuń
    5. I jeszcze było Anjar czy coś xD

      Usuń
  10. Oo dziękuję! Nie spodziewałam się!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie dziękuje ślicznie, nie spodziewalam sie C;

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu wyjazdy rodzinne muszą mieć takie wyczucie czasu :<

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie było ! :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze mnie nie było.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  15. Weszłam równo z dodaniem imprezy do Lobby, ale nie chciało połączyć się z serwerem, a potem było już za dużo osób :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!