Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale: Przypomnienie + mała zmiana + dobre wiadomości
Przypomnienie: 
Przypominam wszystkim uczestnikom konkursu Modowi Rywale, że dzisiaj minutę przed północą kończy się termin oddawania prac do obecnego etapu zabawy.
Grupy, w których wszystkie osoby oddały prace to jedynie:  Grupa Lazurowa

Wszystkie osoby, które nie zalinkowały w komentarzu O TUTAJ swojej konkursowej pracy, proszę aby się pośpieszyły. Przypominam także o tym, że w tym etapie głosować będziemy na poszczególnych uczestników gry [warto więc zmobilizować swoich kolegów z grupy by dodali stylizacje bo można dzięki nim zyskać głosy dla całej grupy], a wszystkie głosy uczestników grupy zsumowane = wynik grupy.



Dobre wiadomości:
W tym miejscu pozdrawiam wszystkie osoby, które: dodały stylizacje na szarym tle (tym, którzy mieli problem z tłem wysyłałam białe kwadraty - wystarczyło się do mnie zgłosić), nie podpisały się na swojej pracy lub zapomniały dopisać grupę. Ale proszę już nic nie poprawiać, wszystkie prace, które zostały złożone zostały zaakceptowane i nie wyciągnę z tych błędów żadnych konsekwencji. 
Anulowane zostały także minusowe punkty za niewskazanie ubrań, dla osób które nie zrobiły tego przed obecnym etapem. Wszyscy więc zaczynają z czystą kartą nowy etap!

Mała zmiana: 
Postanowiłam podwoić nagrody w naszej zabawie.
I tak:
  • zwycięzca Modowych Rywali wygra: 2000 stardollarów
  • za drugie miejsce w grze nagroda to: 1000 stardollarów
  • uczestnik, który będzie na trzecim miejscu otrzyma: 500 stardollarów

Możliwe, że pojawi się też nagroda dla najlepiej zgranej grupy lub jakieś inne wyróżnienia - wszystkiego dowiemy się na końcu zabawy.

!!! OSOBY, KTÓRE ODDAŁY JUŻ PRACE PROSZĘ ICH NIE ZMIENIAĆ, NIE DODAWAĆ NOWYCH !!!

25 komentarzy:

  1. O.O Teraz to rozbroiłaś system :D
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę! Naprawdę jest co do wygrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, nie przesadzasz z tymi nagrodami? Przez nas zbankrutujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooo, kurde ale nagrody! O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, nie powiem :3

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie o co walczyć :D
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj! Teraz to dopiero będzie rywalizacja :D Muszę oddać stylizację, ale najpierw ją wykonać xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Każdy kto brał udział ma jeszcze okazję zostać wyróżnionym na końcu konkursu ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łee! Dlaczego nie zdążyłam się zgłosić! :(((
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh wow aż mi się ciśnienie podniosło :D wspaniała wiadomość [oczywiście dla osoby która wygra :) ]

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuję nakłonić koleżanki które jeszcze nie oddały prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, ze zakazaliscie zmian prac. Szkoda tylko, ze ciagle cos zmieniacie (np. odejmujecie, potem dodajecie punkty). Macie szczescie, ze to dla dobra uczestnikow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. *.* mam nadzieję, że moja grupa nie odpadnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę, że można wygrać tyyyle kasy:)) normalnie jak kumulacja w Lotto ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że się nie załapałam do konkursu :< liczę tylko na to, że będzie 2 edycja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ktoś inny zechce zorganizować to tak. Ja już odchodzę ze stardoll

      Usuń
  17. Ojej, dodałam na szarym tle. Przepraszam! WRZOSOWA!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  18. uchu chu burżuazja ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!