Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza PastelsFlowers
Od dziś będę robić metamorfozy osób, które były w kolejce do Szalonatylkoja1, jest to tylko kilka i dość szybko to zrobię. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!


Przed: Nie jest źle, bardzo ładnie dobrane kolorystycznie, ale mam uczucie, że już to gdzieś widziałam. Mimo to jest poprawnie, tak trzymaj!
Po: Postawiłam na zieleń i stworzyłam jakby sukienkę. Chyba każdy wie, że mam swój własny styl i nie jestem przekonana czy wszystkim się spodoba, ale doll wygląda bardzo ładnie. Ubranie jej w ciemne kolory połączone z jasnymi to dobry krok.

Przed: Ładnie, ładnie. Delikatnie i w dobrych kolorach. W sumie zawsze wolałam blade dollki, ale tutaj świetnie to pasuje. Części twarzy też dobrze dobrane, może jedynie pomyślałabym nad kształtem brwi Jednym słowem - podoba mi się!
Po: Dobrałam makijaż do stylizacji i pobawiłam się odcieniem szminki łącząc 2. Szkoda, że nie mogłam zmienić koloru brwi, bo tu trochę kontastuje, ale doll wygląda świetnie w brązie. Użyłam takiej fryzurki, bo miałaś ją odblokowaną, a jest urocza!

21 komentarzy:

  1. stylizacja przed kompletnie mi się nie podoba. "po" jest o wiele lepiej, bardzo kreatywny pomysł na połączenie tych paru spódniczek. jedyne co jest tu zbędne, to te białe korale, bluzka jest wystarczająco ozdobna.
    makijaż zaś podoba mi się przed, jak i po. ten pierwszy bardzo delikatny, ale staranny, pasuje dla doll. drugi chyba podoba mi się jednak trochę bardziej ze względu na te zielone powieki, które świetnie się komponują z twarzą dollki i ładnie podkreślają oczy. przemiana na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana metamorfoza. Strój i makijaż zmieniły sie na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepiej "po".
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. "Po" jest w 99,9% lepsze! Jedyną rzeczą, która koniecznie bym zmieniła, jest nos, bo wydaje się za duży... (To było skierowane do właścicielki dollki).

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się stylizacja w wersji "po" szczególnie wielowarstwowa spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się obydwie stylizację w każdej doll wygląda dobrze aczkolwiek wolę doll w makijażu i fryzurze "przed" ogólnie do właścicielki dollki nie zmieniaj koloru skóry ! błagam ... :DD

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka jest cudna :) Podoba mi się w wersji "po" :)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja i makijaż o wiele lepsze 'po'.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardziej podoba mi się wersja po jednak nie ubrałabym tak swojej doll

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed: za dużo się dzieję,to nie dla mnie ;\ Makiijaż jest ok
    Po: Jest dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przemiana! Skąd i za ile ta kopertówka Po?
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż "po", a stylizacja żadna mi się nie podoba :/

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się ani przed ani po :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje to ani przed, ani po (wolę po), a makijaż zrobiłaś za jasny do jej odcienia skóry.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna metamorfoza :) Zdecydowanie "po" :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba stylizacja "po", chociaż trochę jej nie rozumiem. Makijaż też lepiej po :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!