Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji klaudiasek10:
Mary__Jane: Jest ślicznie! Delikatny błękit świetnie wygląda ze złotymi elementami. Jedyne co bym zmieniła to buty, które są przytłaczające w stosunku do całej stylizacji. Zdecydowanie HOT.
AnnDoll88: Złoto, mięta i czerń, a do tego prawie same markowe, drogie rzeczy. Ładnie to wszystko ze sobą połączyłaś. Nie mam do czego się przyczepić. HOT
Alesha49: Na pierwszy rzut oka, set wygląda dosyć ładnie. Po pierwsze nie lubię połączenia czerni z miętą, bo wygląda to raczej kiepsko. Po drugie nienawidzę połączenia złota ze srebrem (choć zdarzają się wyjątki), mianowicie chodzi mi tu o te złote akcenty na butach i okularach, które gryzą się ze srebrnym uchwytem na torebkę. Moje zdanie jest, tu całkowicie podzielone, więc HOT/NOT.
aniula3855: Kiedy zobaczyłam tą stylizacje od razu znałam ocenę, świetna stylizacja! Podoba mi się to dobranie kolorystyczne, a twarz dollki jest przepiękna! Jedynie torebka dość dziwnie tu wygląda, ale i tak HOT.


Ocena stylizacji Amber-Vip1:
Mary__Jane: Dżins to bardzo ryzykowny materiał. Można z nim przesadzić i niestety dałaś tu świetny przykład: niepotrzebny jest ten materiał pod koszulką, a dodatki w postaci różowej torebki i wianka nie są tu dobrym pomysłem. HOT/NOT
AnnDoll88: Może i jest to pewnego rodzaju styl i przemyślana stylizacja; ale zupełnie do mnie nie przemawia. Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy to torebka, a później to, że pod cienką koszulkę nałożyłaś grubszy materiał. Na żywo twoja medoll czułaby się w tym zestawie niezbyt komfortowo. Mimo, że to nie wygodę mam tutaj oceniać, to wizualnie także jestem na NOT.
Alesha49: Jak wspomniała AnnDoll, może jest to całkiem przemyślany set, ale wgl nie trafia on do mnie. Jest po prostu nudny, takie połączenie dżinsowej stylówki, z panią wiosną, zresztą nieudolne. Nie no totalnie mi się nie podoba, a do tego ta jakość zdjęcia. Jestem zdecydowanie na NOT.
aniula38555: Jest okej, na pierwszy rzut oka oczywiście. Po dłuższym przyjrzeniu się zauważam, że kołnierzyk trochę zlewa się z kurteczką. Zrezygnowałabym z różowej torebki, którą prawdopodobnie dobrałaś do wianka. W ogóle wyrzuciłabym własnie ten wianek, torebke i okulary, a dałabym coś w bardziej stonowanym kolorze. Wydaje mi się, że Twoja dolll wyglądałaby fajnie w kapeluszu. Za stylizację daję HOT/NOT.


Ocena stylizacji ArwenCandy:
Mary__Jane: Ślicznie, ale niestety przesłodziłaś tą stylizację. Brakuję mi tu jakiegoś drugiego koloru albo czegoś kontrastującego,​ odważnych dodatków. Uważam, że HOT/NOT, z przewagą HOT.
AnnDoll88: Ładnie, dziewczęco, poprawnie, prawie że jednokolorowo. Myślę, że stać cię na więcej i kolejnym razem dobierz koniecznie jakieś dodatki do swojej stylizacji. I tak daję HOT. Sama podobnie ubrałabym moją medoll.
Alesha49: Taki zwyklaczek, prosto, ale dziewczęco. Ostatnio coraz bardziej lubię takie outfity, więc w pewnej mierze ten również wpadł w moje gusta. Troszkę nie pasuje mi tu torebka, jakoś dziwnie mi leży no, ale co nie zmienia zdania, że jest to najlepsza stylizacja tego odcinka, dlatego HOT.
aniula38555: Buty są zbyt ciężkie, kompletnie nie pasują do tak lekkiej i zwiewnej góry. Dodałabym jakiś naszyjnik, jest troszkę pusto. Dobrze dobrane kolorystycznie, cała góra jest świetna, ale przez buty HOT/NOT.


Ocena stylizacji LoveNatalia070:
Mary__Jane: Stylizacja prosta i niestety, nie mogę powiedzieć o niej nic więcej. Wzór na torebce gryzie się ze swetrem. Zaszalej trochę, NOT.
AnnDoll88: Nie dobrałabym tej torebki do tych butów. Koszulę natomiast jak najbardziej widzę w tym zestawieniu jako plus. Rzucił mi się w oczy jeszcze lakier do paznokci, pozostały chyba z poprzedniej stylizacji ponieważ tutaj nie pasuje. NOT.
Alesha49: Kolejny zwyklaczek, ale zdecydowanie gorszy, niż powyższa stylizacja. Nie podoba mi się, jest tak nudno. Skoro cała góra jest ciemna, to mogłaś dobrać coś do ożywienia reszty. Brakuje mi tu też jakiś konkretnych dodatków, niż torebka (zresztą jej też nie powinno tu być). No cóż, dla mnie NOT.
aniula3855: Torebka zbyt bardzo się świeci, nie pasuje swoim materiałem do reszty. Po prostu wygląda jakby ktoś ją wkleił w paintcie. Buty, a bardziej ich obcas nie pasują do niczego. Ta bluzeczka jest bardzo ładna i można z nią zrobić świetne stylizacje, ale Tobie to nie wyszło. NOT 

15 komentarzy:

  1. Żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie 3 jest najlepsza, chociaż nie zachwycająca. poza tym 1 w jedynce podobają mi się jedynie włosy. reszta jest wg mnie strasznie źle dobrana. w 2 uczepiłabym się bardziej tego wianka i torebki które kompletnie tu nie pasują, a nie tej koszuli pod spodem. ostatnia... ekhem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sie wypowiadałam tak więc tylko głosy oddałam

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie powiecie że jestem wredna bo często coś mi nie pasuję ale żadna stylizacja mnie nie powaliła!

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z waszymi opiniami
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeważnie zgadzam się z Waszymi ocenami. HOT, NOT, NOT, NOT.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne HOT dałam ArwenCandy.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko ArwenCandy ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna stylizacja nie zaskozyła mnie , ale gdybym miała wybierać to nr. 3 :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Stylizacja.
    Jest naprawdę dobrze wszystko do siebie pasuję rzeczywiście buty są zbyt ciężkie ale i tak jest dobrze HOT
    2.Stylizacja.
    Po pierwsze nie lubię całych denimowych stylizacji wydają się nudne:/ Po drugie zbyt rzucające się w oczy dodatki , aczkolwiek stylizacja jest przemyślana HOT/NOT
    3.Stylizacja.
    Też łącze tą bluzkę z spódnicą HHB :) ale ja zawsze daje jakiś blezer albo cokolwiek :/ twoja stylizacja jest poprawna ale pusta :/ HOT/NOT
    4.Stylizacja.
    Ja taką lub bardzo podobną stylizację widziałam 15486251288 razy :/ nudaaa NOT

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!