Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#17 "Ja chcę już LATO!"
Ale dzisiaj piękny dzień. Słoneczko świeci, nie byłam w szkole, kupiłam śliczne włosy z nowej dostawy, jem pyszną galaretkę, no żyć nie umierać. Stylizację stworzyłam jakiś czas temu, ale nie do końca byłam co do niej przekonana. Dziś się wzięłam do roboty i ulepszyłam ją. Nawet przerobiłam kolor kurtki żeby lepiej pasował. Jak już pisałam to włosy są prześliczne. Jedyne , które mogę pomalować na obojętnie jaki kolor a pasuje on do koloru skóry mojej lalki, co często jest u mnie problemem szczególnie jeśli robię bardzo jasne włosy.
PS. Wybaczcie mi tą torebkę. Dopiero zauważyłam, że jest trochę za nisko ;/



Kurtka - Fallen Angel
Top - Velvet Orchid
Spódniczka - RIO
Torebka - Special Offer
Buty - LE



Podoba się? 

Może macie jakąś realną stylizację, którą chcielibyście zobaczyć w mojej wersji?
Chętnie zainspiruję się czymś "waszym" :)

21 komentarzy:

  1. Śliczniutka stylizacja :) Świetne połączenie spódnicy z bucikami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacje. Torebka owszem jest trochę za nisko, ale gyby była wyżej i tak by mi się pasowała i dała inną
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę "śreniawa". nie widzę w niej nic specjalnego i oryginalnego. ta spódniczka szczerze mówiąc już mi zbrzydła, widząc ją w co drugiej stylizacji na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, fajne dobranie butów :D Ta fryzura jest świetna, też ją mam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Inna torebka i byłoby świetnie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! Na marginesie: JA TEŻ CHCĘ LATO I BUŁGARIĘ!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie chcę lata. To by oznaczało rozstanie (tak na zawsze) z niektórymi ludźmi z mojej szkoły. …(•̩̩̩̩_•̩̩̩̩)
    A co do stylizacji: Jest fajnie, ale błagam, zmień torebkę! I ta spódniczka... super :3

    OdpowiedzUsuń
  8. sama bym tak nie ubrała lalki, ale obiektywnie wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja prosta ale naprawde ma to coś i te włosy "miód malina" hehe :DD

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  10. No,no,no:)Cudownie:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja :*

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie , spódniczka świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja :) ładne włoski

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna stylizacja, ale fryzura jest trochę za wysoko.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!