Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Historia stardoll - Dawne perełki #2
Cześć. Ostatnio nie miałam pomysłu na nazwę, dlatego ta nieforunna nazwa 'fejmy'. Teraz zmieniam na 'Dawne perełki'. Brzmi o wiele lepiej.
Dziękuję Wam za propozycje w komentarzach. Są one dla mnie bardzo pomocne, gdyż dzięki nim wiem, o czym mam pisać. Widzę również, że pomysł na serię postów bardzo Wam się spodobał, co niezmiernie mnie cieszy :)

Dziś weźmiemy pod lupę kolejne trzy artykuły, których sława na stardoll już przeminęła.


1. Shoulder Pad Blazer - B. Bizou

Rok temu - absolutny hit! Prawie każdy miał go w swojej szafie. Szczytem lansu było go mieć. Nie był drogi, bo kosztował tylko 6sd. Dosłownie każdy miał go w swojej szafie. Teraz prawie nikt go nie nosi. A szkoda, bo jest ładny. Ma ciekawy kolor i krój.


2. Harem Jeans, Killah

Te spodnie to dopiero były popularne. Na stardol można było w nich spotkać każdego. Ah, te ręce wyglądające jakby były w kieszeniach. Ich moda nie tak dawno przeminęła, chyba razem z miętowym żakietem. Ale w przeciwieństwie do niego, te spodnie... hm, nic specjalnego.


3. Candie's Ruched Ikat Halter Top - KOHL'S

Rany, co za nazwa. Jeżeli pomyliłam się przy przepisywaniu, to bardzo przepraszam. Top pochodzi z nieistniejącego już sklepu Kohl's, który opisywałam w jednym z moich wcześniejszych postów. Różowy, moim zdaniem w coś na kształt pawich oczek. Ten krój wtedy był bardzo modny. Bluzkę też prawie każdy miał w swojej szafie. Jedyne co mi się w niej podoba, to wykonanie. 


Jedna ze stylizacji sprzed kilku lat, na życzenie Patryka. Dość długo szukałam czegoś takiego, ale mam nadzieję, że choć trochę przybliża Wam ona styl dawnego stardolla.


Przepraszam za jakość, najlepsza jaką znalazłam. Co do stylizacji... Utrzymana w dwóch kolorach. Lalka ma na sobie kurteczkę ELLE i opaskę DKNY. To pokazuje, jakie kiedyś te ciuszki były łatwo dostępne. Sukienka, o ile dobrze pamiętam, to darmówka. Gruby pasek to najmodniejsze, co mogło być. Obecnie - tandeta. Do tego usta, ułożone jakby w grymas. 80% uczestników wtedy takie miała.

Co myślicie o tych ciuchach i stylizacji?

W dalszym ciągu czekam na pomysły, pozdrawiam :)







14 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc? Ten post mało mnie interesował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało interesujący post + dużo błędów, powtarzających się wyrazów. Nie przeczytałam całego, nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było tak źle. Blezer mi się podoba, mam go w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona sukienka nie byłą darmówką. Z pokazanych ubrań mam blazer i sukienki. Chciałabym mieć te spodnie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zielony blezer. Inne rzeczy mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tylko blezer, ale to śmieszne oglądać stare zdjęcia i przypominać sobie, że tak było zaledwie rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W poście jest sporo błędów. Wyrazy często się powtarzają, jest też kilka literówek, niektóre zdania są źle sformułowane.
    Post jest w miarę ok, ale te błędy naprawdę przeszkadzają. Wiadomo również, że te notki będą miały swoich zwolenników i przeciwników.

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam nic :D
    Pamiętam, jak admini dodali to "studio projekcyjne" biżuterii, to ludzie robili sobie z piór takie oczy, czy powieki.
    Sama też sobie takie zrobiłam xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko zielony blazer.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten zielony żakiecik, nawet chyba na wcześniejszym koncie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko ten zielony blezer :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą bluzkę i zielony blazer ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post. Mi tytuł z "fejmami" odpowiadał :D Z ubrań przedstawionych w poście mam tylko koszulę, pamiętam sukienkę. Bardzo dziękuję, że napisałaś o stylizacji sprzed kilku lat. Myślałem, że będzie ciężko coś takiego znaleźć, a jednak.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!