Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki


Z początku chciałabym was przeprosić za to, że wyniki nie ukazały się jak było to powiedziane czyli w środę. Jedynym tego powodem był pierwszy dzień świąt, w którym spędziłam czas głównie z moją rodzinką i wieczornym graniu w WOW'a z moimi braćmi. Chciałabym was też przeprosić za ten błąd z sukienką z Antidote nie miałam pojęcia, że nie jest w starbazaarze. W zamian za to postanowiłam dać niebieską bluzkę z Elle sądzę, że równie cenną. Nie przeciągając, przechodzimy do rozdania.

  • Graffiti Print Strapless Babydoll dress z Vivienne Tam otrzymuje adusiaczek3.
  • Pink Sunset Jeans z Nicholas Kirkwood Tribute otrzymuje PL_directioner.
  • Hot Buys Big Poncho z Folk otrzymuje Glusia.
  • Hot Buys Dress z Evil Panda otrzymuje Diana.Miss2.
  • Teal Wom in Tank z ELLE otrzymuje Sei-chan.
Po nagrody zgłaszajcie się do mojej księgi gości ( Alesha49 ), do dn. 28.12.2013.

13 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!