Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza 2#
Cześć, dzisiaj pora na moją drugą metamorfozę. Tym razem będzie to Introubley. Powiem tylko, że dosyć ciężko wykonywało mi się tą metamorfozę.

Przed-Nie za bardzo mi się podoba. Torebka krzywo założona, za ciężkie buty i obcas nie pasujący w ogóle kolorystycznie.
Po-Średnio jestem zadowolona z efektu, nie miałaś za bardzo ubrań, które by mnie zainspirowały, ale wyszło takie coś.



Przed-Tutaj też mi nie przypadło do gustu. Makijaż oklepany i krzywo zrobiony. Oczywiście nie mogło zabraknąć tony sztucznych rzęs. Policzki są zbyt pomarańczowe i nie miałabym nic przeciwko kolczykowi w nosie, gdybyś tylko go troszkę zmniejszyła. Co do części tworzy to są ok.
Po-Makijaż próbowałam stworzyć tak by po części pasował do stylizacji. Jeśli chodzi o usta i policzki to nie znalazłam odpowiednich produktów tak aby pasowały do stylizacji.

Podoba Wam się?
Lepsze przed czy po?
Wyraźcie swoje opinie w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Metamorfoza średnio udana. Strój jest lepszy przed, natomiast makijaż po.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdanie: nie miałaś za bardzo miałaś ubrań, nie jest składne.
    Stylozacje obie mi się nie podobają, makijaż lepszy po.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błąd to z pośpiechu nie zauważyłam tego. Już poprawiam.

      Usuń
  3. Nie jest najgorzej. Twoja wersja o wiele lepsza niż PRZED. Rozumiem że nie miałaś pola do popisu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż po bardzo mi się podoba, ale metka średnio udana

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż lepszy po, jak i stylizacja, ale te usta mnie przerażają xDD

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, Klaudia XD Ja tam u niej umiem stworzyć coś normalnego z jej szafą. Ale tak ogólnie to fajny makijaż po. Jak na intka to przed nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana metamorfoza. Strój nie podoba mi się ani PRZED, ani PO, natomiast make - up zdecydowanie lepszy PO ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie to udana metamorfoza, podoba mi się efekt końcowy.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Udana metamorfoza, oczywiście po lepiej.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!