Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na fioletową spódniczkę :)

Witam Was bardzo serdecznie w ten wigilijny dzień. Ta fioletowa spódniczka z Velvet Orchid to totalny must have! Idealna na każdą porę roku. Na wiosnę i lato, by pasować do tego całego klimatu i przyrody, na jesień i zimę, by orzeźwić każdą stylizację. Jeśli chodzi o zimę wystarczy tylko dobrać do niej ciepłą bluzkę i kurtkę oraz rajstopy i obuwie. Jest bardzo uniwersalna ze względu na kolor-fiolet. Fiolet jest takim kolorem gdzie można go użyć w delikatnych jak zarówno rockowych stylizacjach, a skoro mowa o nich to może do tego przejdziemy. :)



 I.Stylizacja                                           II. Stylizacja                                        III. Stylizacja
Sukienka-Nelly.com                             Kołnierzyk-Bonjour Bizou               Okulary-Riviera
Bluzka-Volie                                         Bluzka-Basic                                     Bluzka-Basic  
Naszyjnik-Young Hollywood               I Spódnica-Velvet Orchid                 Torebka-Bonjour Bizou  
Spódnica-Velvet Orchid                       II Spódnica-MSW`13                        Spódnica-Velvet Orchid
Buty-Pretty`n Love                              Torebka-Special Ofert                       Buty-Volie
I Buty-Nelly.com
II Buty-Fallen Angel

Podoba Wam się?
Wyraźcie swoje opinie w komentarzach!

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba ta spódnica. Mam zamiar ja kupić. Najbardziej podoba mi sie 1 i 3 stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje. Ja mam tą spódniczkę. Moja doll głównie nosi spódniczki lub sukienki. Wydaje mi sie, ze lepiej wyglada z bialym. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stylizacje, spódniczka faktycznie przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia stylizacja najlepsza, mi się podoba ta spódniczka i mam ją w swojej szafie ;)

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się stylizacje, muszę kupić te spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Błędy stylistyczne.. popracuj nad tym.
    Stylizacje dosyć zwyczajne, poprawne, ale nic więcej. Swoją drogą, czasami lepiej odbić jedną, prostą nogę, niż odbijać pół lalki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale chciałam mieć takie same włosy po obu stronach.

      Usuń
  8. Spódniczka jest piękna, zawsze zapomnę ją kupić. Uważam że jest za dużo kolekcji na raz. Potem zapominam cokolwiek kupić -.- a lista życzeń pełna, od razu jak mi się zwolni miejsce w liście życzeń to będzie ona na niej. Stylizacje są fajne. Ale lepiej ta spódniczka wygląda z białymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam tę spódniczkę od dawna. Jest śliczna! Co do stylizacji, bardzo ładne. Jedynie druga średnio mi się podoba.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!