Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute Couture #29 Merry Christmas Everyone
Witajcie, po dość długiej przerwie, spowodowanej pomocą mamie przy świętach, wracam do Was z postami, a właściwie z jednym ogólnym. Stwierdziłam, że połączę makijaż z strojem w jedną całość, przez co postanie świąteczny post. Tak więc święta, chyba jeden z najlepszych okresów w czasie całego roku, ale mam wrażenie, że u mnie w tym roku jest jakoś inaczej. Może dlatego, że nie ma śniegu. Zazdroszczę tym, którzy mają biało za oknami. Mam nadzieję, że w tym roku nie pojawi się on na Wielkanoc, ale chociaż na ferie zimowe. Tak więc przechodząc do stylizacji. Troszkę sukienka mi się przycięła, ale nie chciałam zaczynać wszystkiego od nowa, bo i tak nie mam za wiele czasu, więc jest dość prosta, bez jakiegoś wow, ale mi się podoba i nadaje świątecznego klimatu.


Oraz makijaż:

A teraz jeszcze wyniki mini konkursu:
Buty z Mortall Kiss otrzymuje: Januaryn, która dała mi inspirację do artykułu, za co jej bardzo dziękuję. Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin po odbiór nagrody.

Mam też dla Was z okazji moich urodzin i świąt drobną loterię.
Do wygrania dość cenne rzeczy. Aby wziąść udział należy być publicznym obserwatorem bloga i skomentować post:


A na koniec moja ulubiona i z pewnością Wam już znana piosenka:


Pozostaje mi już tylko życzyć Wam wesołych i radosnych świąt!
Sandra- selenagomezder8

37 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i ładny makijaż :)
    Z loterii chciałabym narzutke.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja i makijaż. Idealnie oddają klimat świąt :)
    zgłaszam się
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  3. STO LAT! STO LAT! NIECH ŻYJE ŻYJE NAM, NIECH ŻYJE NAAAM!
    Ciekawa stylizacja, fajnie z jednej sukienki zrobiłaś długą, piękną, wieczorową suknię. Makijaż też ładniuteńki. ♥
    zgłaszam się, chciałabym spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę super Ci to wyszło no i chciałabym skorzystać z loterii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest ładna aczkolwiek nie zachwyca. Widziałam wiele twoich stylizacji, i były cudowne ale ta im jakoś nie dorównuje. Makijaż jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacje i makijaż.
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń itd. (przepraszam, ale nie lubię życzeń).
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja. Pomogłaś mi swoim postem poczuć klimat Świąt, dziękuje Ci za to. Bo chociaż przygotowania do wigilii idą pełna parą to przez brak śniegu, nastrój nie jest wyczuwalny. dziękuję, że chociaż w tle o make-upu się on znalazł.
    podoba mi się narzutka i spódnica.
    Glusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja i makijaż świetne. Idealnie oddają nastrój świąt :))

    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż i stylizacja. Naprawdę świątecznie. Tak wgl. to bardzo ładna twarz :)
    Piosenkę znam, fajna. U mnie również nie ma śniegu a dzisiaj słońce świeciło w najlepsze i cieplutko było. Chyba wiosna się zbliża ;o W sumie się cieszę, nienawidzę zimna i śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja i cudny makijaż. Życzę wszystkim wesołych świąt ! Niestety u mnie zielono - brak śniegu. ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja i makijaż

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  12. no to wesołych świąt! :) co do stylizacji i makijażu to jest super. b. ładnie :) stylizacją rozwaliłaś system :) makijaż: usta pomalowałabym ciemniejszym czerwonym, a policzki tylko brązowym, ale to tylko moje takie tam przemyślenia ;)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest ładna, ale nie powalająca. Natomiast makijaż jak zwykle świetny i dopracowany. Z loterii najbardziej chciałabym spódnicę.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż i stylizacja

    zg, wszystkie rzeczy są super chciałabym choć jedną :)

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja, a makijaż piękny. Już nie mogę się doczekać Świąt:)
    Zgłaszam się (mam narzutkę i bluzkę z motywem flagi)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jak zawsze wykonana jest po mistrzowsku! Zakochałam się w niej! Jedyne co mnie tło drażni!! Makijaż ładnie równo nałoźyłaś na doll :))
    Zgłaszam się :))

    Przyjmę wszystko xd

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  17. Sandruś, wszystkiego najlepszego :*
    Jak zawsze piękny makijaż no i oczywiście stylizacja. Wydaje mi się, że kiedyś już ją widziałam :D

    A tak przy okazji to się zgłoszę, mam narzutkę z PPQ :3

    uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zacznę od tego, że piękną grafikę zrobiłaś w stylizacji, czuje się takie ciepło rodzinnego domu, ale stylizacja nie za bardzo mi się spodobała. Natomiast makijaż mnie urzekł. Jest w nim coś magicznego, co przykuwa wzrok i sprawia, że jest wyjątkowy.
    Chciałabym życzyć ci wesołych, rodzinnych i ciepłych świąt Bożego Narodzenia, dużo prezentów pod choinką, spełnienia marzeń (tych realnych jak i stardollowych) i żebyś dalej mogła robić to, co lubisz i sprawia ci przyjemność. Życzenia świąteczne połączone z urodzinowymi ^^

    No i zgłaszam się do loterii: najbardziej zależy mi na narzutce, bo nie udało mi się jej kupić, a w bazaarze to tylko wygórowane ceny ;(

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.
    Little_me5

    P.S. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej podoba się piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj :3 fajna stylizacja i makijaż (i fajne tła) *.*

    Padmey

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna sukienka w stylizacji! Makijaż też bardzo ładny!
    Zgłaszam się c:
    Bardzo chciałabym spódniczkę c:

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka ;o Zgłaszam się

    Taradielle

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczególnie podoba mi się makijaż, strój też z pomysłem ;3
    zgłaszam się ( jeśli coś wygram to mam bluzkę z flagą i spódnicę, a najbardziej chciałabym spodnie)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie podoba mi sie makijaz jest po prostu per-fect!
    przy okazji zglaszam sie :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż i strój jest idealny. Zainspirowałaś mnie :)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja, idealna do nastroju święta Bożego Narodzenia! :)

    A co do loterii to zgłaszam się, chciałbym mieć czarne spodnie albo koszulke z motywem USA, bo pozostałe już posiadam w szafie. :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka! Cudowna wręcz.


    hill88

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja i makijaż, a jeszcze lepsza grafika :) Wszystko się tak ładnie komponuje. Od razu poczułem świąteczny klimat :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgłaszam się do loterii :) Najbardziej zależy mi na spódniczce lub bluzce z flagą <3

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!