Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja- ManiakPupili
Witam. Będę tu na blogu przez jakiś czas na okresie próbnym. Mam na imię Patrycja i na stardoll możecie mnie odwiedzić pod nickiem ManiakPupili. Będę dodawać artykuły modowe oraz stylizacje :) Dzisiejsza stylizacja jest skupiona na przepięknej sukience z Saint Laurent. 


Czapka- Original Future
Blazer- nelly.com
Podszewka- Basics
Sukienka jako bluzka- Saint Laurent
Pasek- Callie's Picks
Okulary- Callie's Picks
Kopertówka- Chanel
Buty- Bonjour Bizou

12 komentarzy:

  1. Nie pasuje mi ten blezer, nie wiem dlaczego. Poza tym ładnie, z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi nie pasuję ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba wszystko :) Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wszystko podoba. QOF szaleje i zatrudnia coraz nowszych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary mi nie pasują, ale poza tym jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymieniła bym spodnie na takie bez dziur. Podoba mi się połączenie pięknej sukienki/bluzki oraz blazera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wersję z spodniami bez dziur :) Ta mi się wydawała lepsza.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa stylizacja. Również wydaję mi się, ze lepiej byłoby, gdyby spodnie były bez dziur :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. A dla mnie jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Udana stylizacja, bardzo podobają mi się buty, są piękne.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!