Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyniki konkursu
Kochani, bardzo Was przepraszam, lecz zupełnie nie z mojej winy zbyt długo czekacie na rozwiązanie tego konkursu, gdzie należało wykonać zimową stylizację. Konkurs organizowany był przez naszą redaktor szalonatylkoja1. Niestety dziewczyna nie wchodzi od 2 tygodni na stardoll, a wyniki powinny być już dawno podane do wiadomosci. W zwiazku z tym, nagrody zapowianane przez organizatorkę konkursu ulegną zmianie. Proponuję nagrody pieniężne, ponieważ nie posiadam ubrań, które zaproponowała organizatorka tegoż konkursu. A więc:

I miejsce: 
nagroda 50 sd ( lub artykuły z listy życzeń o tej wartości)
zdobywa sunflower


II miejsce:
  nagroda 20 sd ( lub artykuły z listy życzeń o tej wartości)
zdobywa hill88
(mam nadzieję, że właścicielka doll zgodziła się na wykonanie stylizacji  z użyciem jej doll na nasz konkurs)

Gratuluję!
W ciągu 2 dni zgłoście się do mnie po wygraną.
missmariksza

11 komentarzy:

  1. Gratulacje, chociaż wyróżnienie bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i gratuluję. Tak, pisałam Oliwci, że wykonałam stylizację na jej doll. Jeszcze raz dziękuję.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także pamiętam o nie obecności Oli :( I strasznie się martwię, oby nic złego jej nie było :((

    Edka2929

    Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki, ale myślę że nie zasługują ich stylizacje nie są ładne.

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję:) Szkoda, że niektórym się nie podoba. Starałam się stworzyć coś oryginalnego, w czym nie wstydziłabym się wyjść na ulicę.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!