Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Męski punkt widzenia
Dziś coś czego jeszcze na tym blogu nie było czyli stardoll i męski punkt widzenia. 

Na początek chciałbym Wam się przedstawić, jestem Jacek, mam 17 lat i od ponad roku należę do rodzinki stardoll. Myślicie pewnie  "Co chłopak robi w grze dla dziewczyn ?"  otóż ja w swoich stylizacjach staram się wyrazić siebie. Niektórym się to podoba, innym nie ale ja szanuje każde zdanie. 
Mojej doll nie można ocenić po jednej stylizacji, każda bowiem jest inna i w pewien sposób odzwierciedla moje emocje. Nie każdy zrobiłby z zasłonek kokardę, prawda?

Kokarda - DIY | Naszyjnik - Bizou | Koszulka - nelly.com |
 Kurtka - Hot Hot Buys | Spodnie | Valentino |
Torebki - Callie Picks | Buty - Valentino |





14 komentarzy:

  1. Dobry wieczór. Takich stylizacji (oprócz dziwactwa na głowie) widziałem już wiele razy, czyli nic ciekawego. Mam nadzieję, że następnym razem twoje stylizacje będą ładniejsze od tej. Dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz :) Stylizacji mam mnóstwo więc na pewno Ci się coś spodoba a co do tego "dziwactwa" na głowie to takie elementy wyróżniają mnie spośród innych :)

      Usuń
  2. Już Cię lubię Jacek! xd

    A stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ludzi, którzy są oryginalni i mają pomysł na siebie. Bardzo ładna stylizacja, a kokarda super :o. Kiedyś spotkałam się z komentarzem, że moja doll ma "zawsze ciekawą głowę" XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez tych zasłonek na głowie stylizacje nie jest wcale ciekawa, a z trochę ciekawsza, ale nadal nudna.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    Ładna stylizacja. Życzę powodzenia i wytrwałości w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze będziesz tu pisał. Dobrze ze starasz sie zrobić cos oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z kokardą jest super! Aczkolwiek widziałabym ją w innej stylizacji, takiej z pokazu McQueen'a.
    Rób screeny na ekranie powiększonym na full. Wiem, że z rzeczami decor jest trudniej, ale dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokarda do mnie nie przemawia, zestaw też dosyć zwyczajny, ale czekam niecierpliwie na kolejne! (;
    PS. Pilnuj interpunkcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Naturalnie nie będę publikował tu wszystkich swoich stylizacji tak więc po więcej zapraszam do mnie - Synea

      Usuń
  9. Hej! Bardzo ładna, oryginalna stylizacja :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ;D Ładna stylizacja, podoba mi się. Trochę wkurza mnie kolor tej ozdoby na głowie, ale jest okej. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja byłaby fajna gdyby nie ,,to,, na głowie i naszyjnik :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, moim zdaniem czym stylizacja ma więcej kreatywności autora tym jest lepsza, lubię oryginalne dodatki i nietopowe połączenia ubrań. Powodzenia w pisaniu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!