Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na torebkę z ćwiekami.
Jak Wam mija dzień i jak spędzacie sylwestra? Ja spędzę je w domu z przyjaciółmi i rodziną. Zmieniłam też fryzurkę mojej lalce. Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku. No więc przechodzimy do tematu, tytułowa torebka z ćwiekami mimo że popularna to jakże przydatna i uniwersalna rzecz w naszej szafie. Każdy powinien ją posiadać w tej stardollowej i realnej garderobie. Przejdźmy więc do stylizacji, które stworzyłam by zachęcić Was do jej kupna.
Stylizacja I                                                  Stylizacja II                                               Stylizacja III Bluzka-Basic                                              Bluzka-Basic                                     Bluzka I-Special Ofert
Pasek-Wild Candy                                 Pasek-Wild Candy                                   Bluzka II-Downtown
Spódnica-Basic                             Spódnica (sukienka)-Special Ofert               Spodnie-Bonjour Bizou
Torebka-Valentino                                 Torebka-Valentino                                      Torebka-Valentino
Rajstopy-(?)                                               Buty I-PPQ                                              Buty I-Nelly.com
Buty-Valentino                                   Buty II-Fallen Angel                         Buty II-Christian Louboutin

Kupicie tą torebkę?
Która stylizacja najbardziej wam się podoba?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!

          

10 komentarzy:

  1. Niezła torebka, ale mi się aż tak bardzo nie podoba ;) Najlepsza pierwsza stylizacja jak dla mnie, ale wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić ta torebkę. Bardzo ładne stylizacje, 2 najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka błędów.
    Stylizacje ładne, muszę kupić te torebkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a powiesz mi jakie są błędy. XD Bo ja jestem ślepa.

      Usuń
    2. Np. ćwiekami mimo, że popularna - w tym przypadku przed że nie stawiamy przecinka,
      stardollowej o realnej garderobie - chyba powinno być i zamiast o.

      Usuń
  4. Bardzo ładne, najbardziej podoba mi się trzecia.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mnie zachęciłaś, świetne stylizacje. W ostatnim opisie ci się troche chyba zbyt wcześnie na czerwono zaznaczyło. Szczęśliwego nowego roku! Śliczne wygląda nowa fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  6. Błąd na błędzie. Przed znakami interpunkcyjnymi, np. "?", "." "!", nie stawiamy spacji (pierwsze zdanie - zastosowałaś spacje przed pytajnikiem). Wyrazy się powtarzają: "Zmieniłam też" - "Życzę Wam też". Dwa zdania: "No więc przechodzimy do tematu, tytułowa torebka z ćwiekami mimo, że popularna to jakże przydatna i uniwersalna rzecz w naszej szafie. Każdy powinien ją posiadać w tej stardollowej o realnej garderobie." posiada kilka błędów. Powinno ono wyglądać tak: "Przechodzimy do głównego tematu posta. Tytułowa torebka z ćwiekami, mimo iż jest popularna, jest przydatna i uniwersalna. Każdy z nas powinien posiadać ją w swojej Stardoll-owej i realnej garderobie." M/w tak zdania powinny wyglądać. Stylizacje mogłaś dawać jedna pod drugą. Rozmieszczenie tekstu jest okropne. Przed myślnikiem i po nim stawiamy spacje. W regulaminie napisane jest wyraźnie, aby nie zmieniać koloru tekstu; odnośnie tego nie mam pojęcia, dlaczego "Buty II" jest zmienione (odnośnie koloru). Zwroty do osób (Wam, Tobie) piszemy wielką literą. Błędy w nazwach sklepów.
    Ładna fryzura. W pierwszej stylizacji nie podoba mi się połączenie "Basics + Basics". Druga to nie mój styl. Jedyna trzecia przypadła mi do gustu.

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja nie podoba mi się, ponieważ mam wrażenie, że torebka "niszczy" i przytłacza baskinkę. Pozostałe są bardzo udane, ale wyróżniam trzecią stylizację za nowoczesny look :)

    Torba nadal średnio mi się podoba, bo nie przepadam za torbami przekładanymi przez ramię, ale fajny post :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!