Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaż nogi, dziewczyno!
Witam Was moi drodzy! Bardzo cieszy mnie Wasz pozytywny odzew na mój powrót, zabieram się do pracy. Zrobię wszystko by moje artykuły podobały Wam się tak, jak te poprzednie.

Ostatnio będąc w galerii handlowej ubrana w szorty i ciemne rajtki czułam non stop na sobie kogoś wzrok. Widocznie panowie już zdążyli się stęsknić za widokiem damskich nóg ;) A ja póki pogoda na to pozwala lubię czasem jeszcze pokazać się w szortach czy mini. Za jakiś czas mróz zmusi mnie do noszenia spodni... non stop.

Dziś mam dla Was stylizację w której obecnie nosi się moja lala. Oto ona:




W gratisie make-up :
Spodobała mi się ta fryzura, mimo że musiałam ją trochę dopasować kosmykami do kształtu twarzy :)

Jak Wam się podoba?
Czekam na Wasze opnie. 
Dla wylosowanej osoby - nagroda niespodzianka! :)
_________
Pozdrawiam,
Coldi.

PS. Kolejne moje posty będą ukazywać się już z innego konta, muszę z pewnych przyczyn zmienić e-mail.

14 komentarzy:

  1. Wow ! Śliczny makijaż. Stylizacja super !
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, piękna stylizacja. Ostatnio znalazłam w swojej szafie ten szal, muszę coś pokombinować z nim bo jest śliczny. Ładne oczyska. :)
    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja lepiej wyglądałaby bez czerwonego okrycia. Tu komin, tam szal, nie wygląda to zbyt dobrze. Makijaz jest dużo lepszy. Jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja i piękny, starannie wykonany makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę. Jeszcze nigdy nie widziałam tak pięknie, starannie wykonanego makijażu.
    Stylizacja podoba mi się, nawet nie wiecie jak lubię rajstopy i szorty w 'jednym'. Nie pasuje mi tu jednak komin, ale to tylko mój gust. (jestem wybrednym człowiekiem)

    uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż, stylizacja również fajna. Heh, no teraz zima to rzadziej się widuje panie z odkrytymi nogami. U mnie nie ma mrozu więc można by było iść w rajtkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja strzałem w 10 jest czerwony komin, a twarz jest cudna jak makijaż

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, również zachęcam do pokazywania nóg póki nie jest zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekł mnie Twój wygląd od stóp do głów razem z makijażem. Nie ma jednej rzeczy, która nie nadawałaby się do tej stylizacji, wszystko perfekt:)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszło! Kolory fajnie dobrane i wszystkie elementy super pasują

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja! Świetnie dobrane kolory, wszystko do siebie pasuje. Bardzo spodobał mi się ten bordowy sza, , jest śliczny. Wykonałaś także bardzo ładny staranny makijaż... Cudownie *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny make-up, stylizacja też świetna, kolory ładnie dobrane.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja i piękny makijaż
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny makijaż i stylizacja!!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!