Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza 1#
Cześć, jak Wam dzisiaj miną dzień? Mi bardzo dobrze, nareszcie mam trochę wolnego czasu od szkoły. Na razie będę zajmować się metamorfozami za Sei-chan, a więc dzisiaj przeprowadzę swoją pierwszą metamorfozę, będzie to metamorfoza zozoleq. Przypominam wam, również o konkursie na stylizację z motywem kwiatów.


Przed- Nawet mi się podoba, choć to nie do końca mój styl. Za bardzo uwag nie mam, ale mogłabym się przyczepić do różowych paznokci, które nie pasują do stylizacji.
Po-Stworzyłam stylizację bardziej elegancką z bardzo długą szarą spódnicą, która w rzeczywistości jest sukienką. Sama siebie nie mogę ocenić, ale mi się nawet podoba.
Przed-Bardo podoba mi się twój makijaż, jest prześliczny. Jednak nie podobają mi się rysy twarzy i fryzura moim zdaniem jest za wysoko. Nie przepadam również za tym nosem, ale to tylko mój gust.
Po-Makijaż tworzyłam tak aby pasował do stylizacji, zdjęłam rysy i zmieniłam fryzurę. 


                                                                     Podoba Wam się?
Lepsze przed czy po?
Piszcie w komentarzach!

11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, dolka wygląda lepiej przed.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardziej podoba mi się po, ale makijaż przed.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje mi się podobają. Makijaż lepszy po ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji "przed" zmieniła bym buty. Poza tym szczegółem stylizacja jest bardzo ładna. Twój set również trafił w mój gust. Outfit jest zwiewny, ale ma coś w sobie z elegancji.
    Makijaż bardziej podoba mi się "przed". Twój również jest ładny, cieszę się, że ściągnęłaś cienie z twarzy.
    Post jest napisany czytelnie i estetycznie. Jedynym błędem jest to, że zwroty do osób (czytelników, osoby, na której doll przeprowadzasz metamorfozę), takie jak: "wam", 'tobie", piszemy zawsze z dużej litery.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje mi się podobają, spodobało mi się użycie tej sukienki w PO. Makijaż lepszy PRZED, dodaje tak jakby "charakteru" dollce. Twoja wersja jest lżejsza ale też w porządku. Więc metamorfoza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się obie stylizacje. makijaz wyglada lepiej przed. W twoim wydaniu twarz doll wydaje się byc bardzo gruba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowicie zgadzam się z aniula38555. Ta doll nie potrzebuje metamorfozy, chociaż stylizacja po jest bardzo udana.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja po, super ją wykonałaś! Udało ci się.
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana metamorfoza :) Zarówno makijaż jak i strój bardziej podoba mi się PO :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się twarz przed, ale po wszystko super!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!