Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach


Witajcie! Część z Was pewnie mnie kojarzy, dla części mogę być obca. Mam na imię Iza i obecnie jestem w klasie trzeciej gimnazjum. Na stardoll znajdziecie mnie pod pseudonimem izabelach. Cieszę się, że dostałam propozycję dołączenia do załogi bloga. Będę co weekend przedstawiała Wam stylizacje wykonane na mojej doll. Zachęcam do przeglądania postów. Dzisiejszy jest moim pierwszym tutaj.

Stylizacja 1.
sukienka - Royalty | spódnica - Callie's Pics | buty - Basics
torebka - Royalty

Stylizacja 2.
sukienka - projekt BritannyCome | pasek - PPQ |top - Fallen Angel (darmówka)
torebka - Chanel | rajstopy - Voile | buty - YH




Co sądzicie o stylizacjach i która bardziej Wam się podoba?
Pozdrawiam oraz życzę miłego weekendu


13 komentarzy:

  1. Za małe obrazki, powiększ je! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są ładne, ale 2 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, ze będę mogła podziwiać twoje stylizacje również tutaj ;)
    Obie prace bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronka i kratka, why? ;-;
    Pierwsza stylizacja jest nudna, zaś druga całkiem ok, aczkolwiek zmieniłabym torebkę. Takie moje zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kto cię nie kojarzy? no kto? :) bardzo lubię twoje prezentacje. Fajnie, że teraz będę mogła je tu oglądać. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  6. masz drogie ubrania które do siebie pasują! ;)

    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga jest bardzo ładna, pierwsza jakoś do mnie nie przemawia :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stylizacje, jednak bardziej podoba mi się druga. W pierwszej coś mi nie pasuje albo po prostu nie zachwyciła mnie. Masz ładną dollkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że możemy podziwiać Twoje stylizacje także tutaj.
    Jeżeli chodzi o dzisiejsze outfit`y, to drugi zdecydowanie bardziej przypadł im do gustu, choć pierwszy wcale nie jest dużo gorszy. Być może moja opinia jest taka, ze względu na to, że nie przepadam za tą spódnicą.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje, ale doll mogłyby być trochę większe.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz naprawdę cudowne stylizacje! Najbardziej podoba mi się pierwsza, chyba ładniejszej nie widziałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej stylizacji bluzka wszystko psuje. Koronka i krata nie wyglądają razem najlepiej. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu. Śliczna kolorystyka.
    Co do samego postu jest dobrze napisany. Cieszę się, że nie zapominasz o przecinkach, pisowni zwrotów wielką literą. Powiększyłabym tylko lalkę w ramce. Mogłabyś też w kilku zdaniach opisać swoją stylizację. Większych uwag nie mam.
    I oczywiście gratuluję.

    hill88

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!