Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu!
Witam Was bardzo serdecznie kochani! Jak po świętach, dużo prezentów dostaliście i miło wam się spędziło ten czas z rodziną? Nie przedłużając prac było naprawdę sporo, ale mogłam wybrać tylko dwie prace. A więc przejdźmy do wyników!

I miejsce i ubrania oraz 40 stardollarów zdobywa ... NieOosiagalna!
Gratulację! Twoja praca mnie urzekła wszystko według mnie jest dopracowane. Nic dodać, nic ująć.

Wyróżnienie i 20 stardollarów zdobywa ... kejt05!

Twoja praca również bardzo mi się podoba jest taka elegancka i ahhhh... ta butelkowa zieleń. *,*

Proszę abyście zgłosiły się do mnie po nagrody w ciągu 48 godzin, bo inaczej nagroda przepada.

Co myślicie o stylizacjach?
Wyraźcie swoje opinie w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się zwycieska praca. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwycięska praca jest ładna, ale wyróżniona nie podoba mi sie. Kapelusz wchodzi na włosy, które wystają spod niego. Nie wygląda to ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i gratulacje Angelika ;)
    kejt05

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ale druga praca mi się za bardzo nie podoba ;]

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Zwycięska praca śliczna *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne stylizacje! Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Mi bardziej podoba się ta druga.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!