Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu










xX.Ewelina1996Xx / Poland
|| Bluza-Hot Buys| |Spódniczka - Just Dance 2014||Kopertówka - MSW2013||Buty 1- Callie's Picks || Buty 2 - Pet a Porter || Czapka-Original Future || Naszyjnik - Royalty ||


Prawdę powiedziawszy na dzisiaj ciężko mi było znaleźć mój top style. ponieważ było multum świetnych stylizacji. Po długim szperaniu znalazłam wreszcie stylizację która odpowiadała moim wygórowanym wymaganiom. Ten zestaw, który widzicie na ekranie stworzyła xXEwelina1996Xx, a dodała ją na swojego bloga Stylane wczoraj. Totalnie mi się spodobała, ponieważ wyróżnia się i ma ten swój pazur. 

12 komentarzy:

  1. Ewelina ma niesamowity styl. Wszystkie jej stylizacje są godne podziwu. To bardzo kreatywna osóbka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podooba mi się odwzorowanie koszulki , kròre zrobiła perfekcyjnie .Stylizacja genialna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś idealną osobę! Ona ma talent do stworzenia stylizacji oraz grafiki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetna stylizacja. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, wspaniały pomysł
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, podoba mi się ten pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam u niej wczoraj na koncie i podziwiałam te stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Czy nadruk na bluzie nie jest zrobiony samodzielnie z szyb i dodatków? Swietne, serio podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniulka chyba tak xD Ten pies jest w Suit Shopie XDDD Stylizacja ładna, torebka jest piękna!!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna bluza *.* Ona jest cuuudna :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!