Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z Izabelach
 Witajcie. Jak wiadomo końcówka grudnia, licząc od świąt to czas spędzony głównie
z rodziną. Różne wyjścia, wigilia. Z tej okazji mam dla Was zimowe, eleganckie stylizacje.


Stylizacja 1.
elegancka biało-złota stylizacja z dodatkiem koronki. Wykorzystane
elementy są banalne, Bez wzorów. Po co w takich stylizacjach więcej
kolorów? Jedna choinka w domu przecież wystarczy.
sukienka - Basics | sweterek - Voile | narzuta - Riviera
torebka - Killah | naszyjnik - Nelly.com | buty - Hot hot buys


 Stylizacja 2.
Tym razem także w dwóch kolorach. Biało-czarna z dodatkiem kokardek.
Sukienka, której użyłam szczególnie kojarzy mi się z zimą i czasem świątecznym.
Wszystko przez te perełki, które przypominają mi bombki. Ogólnie myślę, że
jest delikatnie i dziewczęco.
sukienka - Chanel | bluzka - YH | spódniczka - YH, LE
buty - Callie's Pics | Opaska - Hot hot buys
_____________________________________________________

Czekam na Wasze opinie i komentarze.
Życzę Wam miłego weekendu.
Izabelach



15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje. Pojawił się jeden błąd: złota*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Za błąd bardzo przepraszam, już poprawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne stylizacje. Bardziej podoba mi się pierwsza, może dlatego, że nie lubię odkrytych ramion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest świetna! Pierwsza trochę gorsza, ale ujdzie :D
    Jakość obrazków nie jest najlepsza, może to dlatego :c

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  4. Izo aby obrazki nie były rozpikselowane najlepiej zapisywać je w formacie PNG. Będą ostrzejsze i bardziej wyraźne co zwiększy ich ogólny efekt. Druga stylka wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystam z rady i od następnego weekendu będą w PNG :). Dziękuję

      Usuń
  5. Jakie ładne < 33 Podziwiam twój talent,jesteś dla mnie inspiracją. Druga najlepsza ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, pierwsza jest cudna
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje bardzo ładne. Szkoda tylko że obrazki takie niewyraźne. Ale mam nadzieję że następnym razem będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja co prawda, jest w trzech, jak nie w czterech kolorach. Przypomina mi nieco strój sprzątaczki Londyńskich hoteli. Pierwsza trochę lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę ogromny talent! Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, eleganckie stylizacje. Pierwsza bardziej przypadła mi do gustu :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!