Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Santa Claus is coming...
Ciągle nie mogę uwierzyć, że do kolacji wigilijnej zostało może jedynie 50 godzin...
Sama średnio pomagam w domu, bo niezbyt nadaję się do czegokolwiek. Mama i starsza siostra dają sobie radę beze mnie ;P Postaram się jeszcze jakoś ogarnąć własny pokój, bo już nie obeszło się bez przedświątecznej kłótni o książki rozrzucone na biurku. Mi nie przeszkadzają, w końcu Mikołaj nie będzie buszował po domu, a do mnie nikt nie zamierza wpadać, ale sprzątanie wpisane jest w tradycję świąt. Mam nadzieję, że Wy macie więcej chęci na porządki ;) Na prezenty jakoś specjalnie nie czekam i nawet nie wiem czego się spodziewać. Najbardziej wyczekuję tej niepowtarzalnej rodzinnej atmosfery (szkoda tylko, że nie ma śniegu ;( )

Z okazji świąt przygotowałam specjalny pokój na stardoll. Wydałam trochę pieniędzy w tej Bożonarodzeniowej gorączce, ale myślę, że warto było zaszaleć.


Z losowania pod poprzednim postem prezenty otrzymuje corny.pl

Wesołych Świąt ;D 

Frank Sinatra...kocham ten klimat

10 komentarzy:

  1. Też muszę ogarnąć mój pokój.
    Bardzo ładne świąteczne aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie porządki będą jutro ;)
    Pokój bardzo ładny, oddaje klimat świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śliczna aranżacja :D
    Świąteczne porządki na szczęście już za mną :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie. Sama bym chciała umieć tak ładnie urządzać pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Ja także mam świąteczny pokoik w swoim apartamencie. Świetnie wszystko dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny pokój, zadbałaś o detale.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrza są przepiękne!!

    Edka2992

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!