Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu
Witam was bardzo serdecznie na wstępie chciałabym was serdecznie przeprosić za to, że w poprzednią niedzielę nie pojawiła się żadna notka z mojej strony. Było to spowodowane ogromnymi problemami z internetem, to znaczy wszystko się cięło i występowały problemy z witrynami. Jak już pewnie się domyślacie wszystko jest już w normie, router został naprawiony, więc dziś dodaję coś od siebie. Na szczęście wyjaśniłam sobie to z Iwonką, a w zamian przeprosin myślę nad mini loterią świąteczną. Zastanawiałam się też nad jakimś konkursem na stylizację, jak sądzicie byłby to dobry pomysł ? Chciałabym wam także życzyć miłych i wesołych świąt oraz szampańskiego Sylwestra :)

____________________________________


Na fotografii : A.n.k.s.a. / Poland
Okulary - Royalty
Futro - RIO
Top - Bonjour Bizou
Spódnica - Bonjour Bizou
Torebka - MSW
Szpilki - Voile

Outfit, który nadzwyczaj mnie zainteresował wykonała A.n.k.s.a. a wrzuciła go dziś na bloga Caramel. Szukałam czegoś kolorowego i eleganckiego, nie koniecznie pod wystrój świąteczny. Widziałam naprawdę wiele wyśmienitych stylizacji które nadawałyby się do łowcy stylu ale ta podbiła moje serce. Genialne połączenie spódniczki i ogromnego fioletowego futra sprawdza się tu znakomicie. Bardzo ważną rolę odgrywają tutaj umiejętnie dobrane kolory oraz idealnie dobrane dodatki. Elegancki zestaw cudownie sprawdzający się na niedzielę.

Alesha49

8 komentarzy:

  1. Stylizacja jest cudowna ;)
    Myślę ze konkurs to dobry pomysł i na pewno wiele osób weźmie w nim udział. Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacje, mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, zasługuje na to miano!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, śliczny kolor :) Tylko jakoś torebka mi się nie podoba. A tak to jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, a spódnica jest piękna.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja ! Naprawdę bardzo mi się podoba.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!