Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Postanowienia noworoczne - gra

Tak, tak, wyciągamy karteczki! Nie mieni się Wam w oczach. Wręcz przeciwnie, to jest właśnie mały sprawdzian Waszych zeszłorocznych postanowień.

Wypiszcie około 10 rzeczy, które chcielibyście zrobić w nadchodzącym roku.
 Zacznijcie od rzeczy błahych typu obejrzenie filmu, przeczytanie książki,
a skończcie na bardziej patetycznych i wzniosłych.
Pamiętajcie, że mają to być realne rzeczy.
 Kiedy już skończycie zapełniać kartkę postanowieniami to schowajcie ją do koperty z napisem 'postanowienia noworoczne 2014'
 i połóżcie w  znane Wam miejsce, ale takie, żebyście o nim pamiętali,
aby do niej zaglądać i realizować swoje postanowienia.


Za rok, o tej samej porze otworzycie kopertę i sprawdzicie ile z Waszych postanowień udało się Wam spełnić.
Jeśli liczba ta będzie równa sześciu (i więcej) to możecie być z siebie dumni.

No i jak ?
Co z Waszymi postanowieniami?
Macie już jakieś?


13 komentarzy:

  1. Szczerze powiem że nie mam żadnych xDD


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie mam postanowień, ale coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko jedno postanowienie ale wiem że i tak go nie dotrzymam .__. Więc nawet w coś takiego się nie bawię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje postanowienie to nie mieć postanowień c:

    OdpowiedzUsuń
  5. No to tak:
    W Nowym Roku chciałabym:
    ~przeczytać więcej książek niż w tym
    ~przeczytać mangę, która właśnie do mnie idzie pocztą xD
    ~kupić sukienkę na bal
    ~poprawić oceny ^^
    ~przykładać się bardziej do nauki
    ~ograniczyć słodycze
    ~przytyć do co najmniej sześćdziesięciu kilo
    ~zmienić choć trochę swoje życie
    To chyba tyle :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odstawiaj słodyczy to szybciej przytyjesz :D

      Usuń
  6. Ja to chce obejrzeć ft, bo tadzio sie jara, a ja nie wiem czym.

    OdpowiedzUsuń
  7. -Postanawiam, że w tym roku będę,
    -Więcej się uczyć,
    -Mniej grać na komputerze,
    -Więcej czasu poświęcać rodzinie,
    -Pod szlifować mój niemiecki (haha)
    -Zajmować się więcej czasu,
    -Poprawić się z geografii :D ,
    -Pomagać mamie domowych pracach,
    -Oszczędzać,
    -Pomagać rodzeństwu,
    i chyba najważniejsze (tak sądzę :) )
    -BYĆ LEPSZĄ OSOBA NIŻ BYŁAM

    OdpowiedzUsuń
  8. - sprzątać częściej w pokoju,
    - mieć poukładane rzeczy w garderobie,
    - dawać więcej z siebie w obowiązkach domowych,
    - pooszczędzać trochę, odłożyć trochę pieniędzy,
    - podciągnąć się w szkole,
    - więcej czasu poświęcić psu, bawić się z nim póki jezcze go mam :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałam :) Nie podzielę się z Wami, bo są to bardzo bliskie mi rzeczy ale mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram się za pisanie- podoba mi się ten pomysł. Mam parę rzeczy, które chciałabym zrealizować w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwa wielkie postanowienia noworoczne:
    - zgubić kilka kilogramów,
    - utrzymywać porządek w pokoju (szczególnie w garderobie).
    :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!