Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie ;)
Święta, święta i po świętach. Niestety, moją głowę zajmują już tylko myśli o szkole i wystawianiu ocen. Dzisiaj nawet ćwiczyłam na altówce i przeczytałam lekturę. Sylwester? Nie mam planów.
Oto KingofDisaster
Ma tylko 16 lat i pochodzi z Irlandii. Wyróżnia się przede wszystkim swoimi projektami włosów.
Apartament jest ładny i bardzo przytulny. Wszystko jest ładnie połączone i wnętrza mają w sobie to ,,coś". Chociaż niektóre są po prostu bardzo puste. Widywałam już lepsze i bardziej rozbudowane. Ogólnie dałabym 7/10 ;)
Doll jest nieco niewidoczna, ale widząc ten projekt włosów - wszystko można wybaczyć. 

Największą uwagę i popularność zyskała dzięki fryzurom:

Każdy projekt jest idealny! Wszystkie kosmyki są ułożone starannie i świetnie leżą na doll. Dawno nie widziałam kogoś tak dokładnego. Ceny wahają się między 84sd a 86sd. Można powiedzieć, że jest drogo, ale projekty są śliczne.

Wpadniecie czasem do tego użytkownika? 
Podobają wam się projekty?

Mary__Jane

10 komentarzy:

  1. Cudowna doll. Robi świetne projekty. Zasługuje na miano talentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już o niej pisałam na zaciekawionych, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ma przepiękne projekty i jeszcze piękniejszą twarz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest cudowna! Jej projekty są naprawdę świetne. Na dodatek ta piękna Lana <3

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę utalentowana. Przepiękna Lana i inne projekty. Niepojęte to dla mnie żeby zrobić takie obrazy z kosmyków w Stardesign.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe projekty fryzur, prawdziwy talent
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Projekty świetne! Może nawet coś kupię, zawsze miałam słabość do niebieskich włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryzury jak wszystkie takie same. ale podoba mi się projekt tej dziewczyny *>*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę talent. Jakie śliczne fryzury <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!