Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza PogodnaKsenia
Metamorfoza Stroju
Przed:
Stylizacja nie jest najgorsza. Sweter pasuje do koszulki,
 tak samo spodenki. Ale gdzie masz buty?  Przydałaby
się także torebka ! 
Po:
Zrobiłam stylizację elegancką, pasująco do makijażu i 
wyglądu twojej doll. Nie masz dużo ubrań i niestety
 nie miałam w czym wybierać.

Metamorfoza Makijażu 

Przed :
Masz śliczny makijaż, wszystkie elementy (nos, usta, oczy itd.) są na swoim miejscu. Jednakże usunełabym sztuczne rzęsy.
Po :
Zrobiłam naturalny makijaż. Lekko pomalowłam oczy brązowym, białym i czarnym cieniem. Policzki zaś przypudrowałam brązowym pudrem.

Podoba się wam metamorfoza? 
Lepiej po czy przed ?

12 komentarzy:

  1. Po lepiej, ale stylizacja po mi się nie podoba, ale mimo wszystko lepiej.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie okropne screeny! Dlaczego to jest takie rozciągnięte, po co "przerzucone w pionie", w ramkach, ozdobne napisy? Ciekawe słowo- "pasująco". Przed znakami interpunkcyjnymi nie dajemy spacji. Zwroty do osób, typu: wam, tobie, piszemy dużą literą. Po kropce dajemy jedną spację, a nie dwie. "...przypudrowałam brązowym pudrem.", a nie różem bądź bronzerem (?).
    Stylizacje obie mi się nie podobają. Makijaże są lepsze.
    Przepraszam za te "słowa krytyki", ale taka moja rola na tym blogu.

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie to udana metamorfoza
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje takie sobie, ale lepsza po. Makijaże oba ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja po, makijaż przed
    Ale muszę przyznać, że screeny są fatalne. Nie baw się rozciąganiem obrazków i zrezygnuj z ramek, jeśli doll się w nich nie mieści. Jeśli powiększysz przeglądarkę, screeny będą lepszej jakości (ctrl +/-). I to "by ktośtam" jest niepotrzebne, a na pewno za duże
    Jak poprawisz błędy techniczne, będzie wiele lepiej, sam tekst poza drobnymi literówkami jest okej (;
    Czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dollka wygląda o wiele lepiej PO. Jednak uważam że ma za wysoko umiejscowione brwi.
    Nie podobają mi się screeny, są niewyraźne. Za bardzo je rozjaśniłaś w dodatku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko lepiej po, ale uważam że powinna mieć inną fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno stylizacja jak i makijaż lepsze po ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udana metamorfoza. Podoba mi makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Screeny są fatalne, niepotrzebnie rozciągnełaś doll. Metamorfoza to metamorfoza, nie dodajemy tutaj ozdobników, filtrów, itd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej udana metamorfoza. Zarówno makijaż, jak i strój bardziej podoba mi się PO :) Rzeczywiście screeny mogłyby być lepsze.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  12. Screeny są co najmniej dziwne! Xd
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!