Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji bat-wavi:
VanicaBloom: Ciekawa stylizacja, trochę upodobniłaś Doll do Sei-chan., ale myślę, że jest to na plus dla Ciebie, ponieważ ślicznie to wygląda. W kwestii samej stylizacji to jakoś mi te skarpetki nie pasują, bo są zbyt delikatne w stosunku do reszty stroju, ale mimo to uważam, że zasługujesz na HOT.

Mary__Jane: Stylizacja mi się nie spodobała. Nie zrozumiałam połączenia skarpetek z wzorzystą bluzą, a botki też nie były tu dobrym pomysłem. Moim zdaniem: NOT

hill88: Bluzka/sweter jako sukienka nie prezentuje się najlepiej. Ściągnij te okropne podkolanówki; załóż spodnie. HOT/NOT


Ocena stylizacji botakchce:
VanicaBloom: Jak najbardziej poprawnie. Ten srebrny pasek na butach mi przeszkadza, ale nie jest tak źle na pierwszy rzut oka. Włosy zrobiłabym na rudo lub brązowo, bo te jakoś niekoniecznie wg mnie  nie zgrywają z całością. Wg mnie jest: HOT

Mary__Jane: Ogólnie mi się podoba ;) Jest ładna kurtka, która fajnie współgra z paskiem i spodniami. Zmieniłabym bluzkę na coś bez kołnierzyka, bo nie wygląda to za dobrze. HOT/NOT


hill88: Elegancko, z pazurem…? Nie wiem, jak w tym secie bluzka znalazła swoje miejsce. Jest zbyt elegancka. Buty to przesada (skóra, panterka, bardzo wysokie obcasy). HOT/NOT


Ocena stylizacji CudneOczka:
VanicaBlom: Wszystkie elementy stroju do siebie pasują. Czerń jest rozjaśniona fioletem i jeansami, ale  jakoś mi się to wszystko zbyt "plastikowe" wydaje. HOT/NOT

Mary__Jane: Trochę się w tej stylizacji pogubiłam. Buty i kurtka to rzeczywiście świetne połączenie, ale zupełnie nie zrozumiałam różowej torebki i wzorzystego topu. HOT/NOT

hill88: Najlepsza stylizacja dzisiejszego Hot Or Not. Makijaż jest idealnym dopełnieniem stylizacji. Jedyne co bym zmieniła to bluzka, np. na czarną. HOT


Ocena stylizacji the_gusty:
VanicaBloom: Stylizacja jest ciekawa i dość oryginalna. Jedyne do czego się przyczepię to buty, ponieważ są zbyt "letnie" czy też delikatne w stosunku do góry. HOT

Mary__Jane: Ładnie i elegancko. Złoto i czerń to przecież połączenie, które zawsze się sprawdza. Ładnie wszystko dobrałaś. Duży minus za spodnie, które do tak eleganckiej stylizacji powinny być dłuższe. HOT

hill88: Stylizacja nie jest najlepsza. Kolorystycznie nie mam zastrzeżeń. Nie wiem skąd pomysł na umieszczenie tu tej czapki. Zmień szorty na spodnie. HOT/NOT z przeważaniem na NOT.

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wszystkie stylizacje hot/not.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także wszystkim dałabym hot/not

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wszystkim dala bym hot/not ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że jestem taka surowa :o Myślałam, że łagodniejszego jurora nie ma.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie: hot/not, hot, hot/not, hot/not
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Not, Hot, Hot, Not ;)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z sunflower :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to wszystkie NOT

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam :) Bardzo podobają mi się posty tego typu!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!