Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
List od Mikołaja.



31 komentarzy:

  1. Saint Laurent Paris Tribute! *_____* Mikołaju przyjdź do mnie ;)
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha fajny list xd

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Mikołaj bogaty tego roku :D
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny list i prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslę, że Mikołaj czeka na Wasze listy co chcecie z YSL. Dajcie mu jakieś konkrety, bo stary jest, to może nie zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah, świetne ! Już nie mogę doczekać się tegorocznych prezentów :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę pomysł podobny do mojego http://metamorphosis-sd.blogspot.be/2013/12/list-do-mikoaja.html#comment-form ... Ciekawe i jakże oryginalne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pomyśl czasem, przecież "Święty Mikołaj" który rozdawał prezenty był prawdziwym człowiekiem, to on wpadł na pomysł żeby obdarowywać biedne dzieci a nie Ty. :)
      To że blog ma dobre intencje, chce uszczęśliwić innych, jest warte oskarżeń? Do czego ten świat zmierza. :(

      Usuń
    2. No tak, bo oba posty są niemal identyczne. Wyluzuj

      Usuń
    3. Widać musimy się poznać, bo mamy podobne myśli. Pozdrawiam świątecznie.

      Usuń
    4. Ja to kurcze na każdym blogu widzę xD Więc nie wiem o co afera :))

      Usuń
  9. Hoho widzę macie znajomości i to nie małe. Już wiem skąd macie na takie fajne konkursy i loterie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo :) Fajny pomysł, nawet pomimo paru literówek. Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany Św. Mikołaju , to cudownie że myślisz o nas. Bardzo bym chciała żebyś obdarował mnie jakimś prezentem ze sklepu YSL PARIS TRIBUTE . Mam na mojej liście życzeń cztery artykuły; Controwersy Dress, YSL Logo Platforms, YSL Mesh Knee Highs lub YSL Satin Purse. Pozdrawiam cię I czekam na Ciebie - nikitaposh1.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochany Św. Mikołaju , to cudownie że myślisz o nas. Bardzo bym chciała żebyś obdarował mnie jakimś prezentem ze sklepu YSL PARIS TRIBUTE . Mam na mojej liście życzeń cztery artykuły; Controwersy Dress, YSL Logo Platforms, YSL Mesh Knee Highs lub YSL Satin Purse. Pozdrawiam cię I czekam na Ciebie - nikitaposh1.

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, Święty Mikołaju!
    Wiedziała, że nie jestem wariatką, że istniejesz i widzisz jaka jestem grzeczna. Mam nadzieję, że masz się dobrze, elfy nie przemęczają się zbytnio, a Rudolf jest grzeczny i dba o swój święcący nos.
    No nic, jak każde grzeczne dziecko piszę do Ciebie swój list. Bardzo, ale to bardzo chciałabym się przelecieć Twoimi saniami. Spokojnie, nikomu nie powiem, po prostu sam wiesz.. wiatr we włosach i te sprawy. Mógłbyś też przynieść nam trochę śniegu, bo nie zapowiada się, by do świąt spadł, do jutra jest mało czasu, hm?
    Wiem, że to ciężkie do spełnienia życzenia, więc mam jeszcze jedno, awaryjne- YSL logo platforms lub YSL leopard frock, no wiesz, z nowego tribute. Myślisz, że da się coś zrobić z tym faktem?
    No nic Mikołaju, trzymaj się, nie przezięb i miłego jutrzejszego lotu nad całym światem. Zostawię Ci mleko i ciasteczka.
    Całusy ♥
    Twoja Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochany Mikołaju!
    Byłam grzeczna cały rok, myśląc o Świętach Bożego Narodzenia. Fajnie, że o nas nie zapomniałeś. Bardzo chciałabym dostać pod choinkę Stars Cardigan, Hedi Blazer, Smoke and Mirrors Dress, Buckles Minidress lub Slimane Leather Dress, wszystko z nowego Saint Laurent Paris Tribute. Byłabym bardzo szczęśliwa gdybym cokolwiek z tego dostała.
    Muszę już kończyć, pozdrawiam
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  15. Drogi Gwiazdorze!
    Ostatnio się rozpisałam i nic z tego nie wyszło;) Tym razem krótko i na temat: bardzo spodobał mi się Stars Cardigan z nowej kolekcji i ucieszyłabym się, gdybym znalazła go pod choinką. Mówiąc szczerze, myślę, że zasłużyłam, bo staram się traktować innych tak, jak chciałabym być traktowana przez nich i żyć ze wszystkimi w pokoju;) Pozdrawiam i czekam na rozwój wydarzeń;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Drogi Święty Mikołaju!!
    Oczywiście jak to ja przez cały rok byłam grzeczna i nic nie zbroiłam!! Mam nadzieję że w tym roku uda mi się dostać od ciebie jakiś wspaniały prezent. Chciałabym tylko dwie rzeczy o których najbardziej marzę.! Ostatnia do StarPlazy doszła nowa kolekcja! Jest rewelacyjna! Ale niestety nie stać mnie na nią, mam nadzieję że ty podarujesz mi jedną z tych rzeczy! Naprawde byłabym wdzięczna!! Rzeczy które są na liście moich marzeń to : Heidi Seattle Shirt ( jest do piękna koszula, która genialnie wygląda w stylizacjach!) oraz Punk Romance Dress ( jest to pierwsza rzecz jaką ujrzałam w tej kolekcji, i jest rewelacyjna!! Chciałabym aby te świeta były szczęśliwe,byłam cały czas grzeczna :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochany Mikołaju!
    Cieszę się, że istniejesz :) Przez cały czas w ciebie wierzyłam, wierzę i będę wierzyć. Piszę do ciebie list z pewną prośbą. Bardzo spodobała mi się nowa dostawa do sklepu Saint Laurent Paris Tribute. Pod choinkę chciałabym dostać Stars Cardigan, Heather Knit Cape oraz Slimane Leather Dress. Byłabym bardzo wdzięczna za jakiś mały podarunek. Oczywiście cały rok byłam grzeczna i dobrze się uczyłam.
    Pozdrawiam,
    Ewelina (czekoladka333)

    OdpowiedzUsuń
  18. Drogi Święty Mikołaju
    Każde dziecko pisze do Ciebie list, każdy w Ciebie wierzy. Ja też w Ciebie wierzę, mimo, że mam już 15 lat, a pod choinke dostaje prezenty od rodziców. Ale to nie jest prawidziwe życie, więc myślę, że jesteś tu tak bardzo realny, że z pewnością wysłuchasz mojej małej, jednak wiele dla mnie znaczącej prośby.
    Dzisiaj do starplazy weszło nowe Tribute. Wydałam na niego wszystko co miałam, nie mam już nic. Bardzo chciałabym jeszcze kupić YSL Belt-taki pasek złoto-czarny za 20 sd oraz Sequin Pocket Tee-szara bluzka również za 20 sd. To tyle, o co Cię proszę, nie jest to dużo, myślę, że Ty wiesz najlepiej, czy mi się przyadzą te rzeczy czy nie :)
    Dziękuję Mikołaju za przeczytanie Tego listu, bądź zawsze zdrów, abyś mógł rozwozić prezenty dzieciom :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł. Mi się z tego sklepu podoba pasek za 20sd, który jest na manekinie z czarną sukienkę. Jak za pasek 20sd to drogo... z tego tribute nic nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Drogi Mikołaju!
    Wiem,wiem jestem już duża, ale i tak postanowiłam do Ciebie napisać. Starałam się być grzeczna i zamiast siedzieć przed komputerem, to uczyć się. Mogę Ci się pochwalić, że będę miała na I semestr średnią 5.0! Ja dalej w Ciebie wierzę i nie zamierzam przestać, bo to przecież ty mnie tak uszczęśliwiasz przynosząc mi prezenty. Dzisiaj do Starplazy weszło już trzecie, piękne Tribute. Na dwie poprzednie dostawy wydałam prawie wszystko i dziś nie było mnie już na nic stać. Chciało mi się płakać jak dziecko, kiedy zobaczyłam kolekcję, a nie mogłam nic z niej kupić. Czułam się jak jakiś głodny bez pieniędzy, siedzący przed piekarnią pełną świeżych wypieków. Z kolekcji marzę o pasku za 20sd YSL Belt, ale najbardziej chciałabym dwie zachwycająco piękne sukienki! Jedną za 32sd Punk Romance Dress i drugą za 36sd Slimane Leather Dress. Te rzeczy bardzo mi się podobają (w szczególności sukienki) i z wielką chęcią kupiłabym je, ale nie mam za co :c Kochany Mikołaju - wszystko w twoich rękach!

    Całuję po bródce
    Karolinka (klamar33)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochany Mikołaju!

    Wiem, nie jestem już małym dzieckiem, ale w głębi serca nadal w Ciebie wierzę. Starałam się być grzeczna przez cały rok i niech tak zostanie.
    Nie liczę na dużo prezentów, bo nie wiem, czy zasłużyłam. Ale jeśli postanowisz mnie odwiedzić, zajrzyj do mojej listy życzeń. Mam tak kilka rzeczy z najnowszego Tribute. Chciałabym je mieć, ale brakuje mi pieniędzy. Wiem, masz dużo na głowie, przecież dziś Wigilia. Jeśli możesz, zajrzyj do mnie i daj mi choć jedną rzecz w prezencie.
    Dziękuję Mikołaju, że to przeczytałeś. Całuski ode mnie. Pamiętaj, zawsze będziesz tym, który o mnie pamiętał i co roku dostarczał mi wspaniały, Bożonarodzeniowy prezent.

    Dominika (uuus5girl)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!