Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar










10 komentarzy:

  1. Ubrania są ładne, ale sporo kosztują
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tyle sd, ale kupiłabym 2 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, jak zwykle ceny wygórowane. ale każdy chce zarobić
    Jak ktoś szuka ładnych fryzur - sprzedaję te, które mi się znudziły taniej niż nabyłam (warto zajrzeć w mój bazaar)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stać mnie na nic :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalu nie ma, a ceny są z kosmosu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam Stardollarów, a jest parę rzeczy wartych kupna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam też Chanel za 18sd, ale dzień wcześniej ktoś kupił i miałam 2 rzeczy frankie morello za 16 i 20sd, ale też ktoś kupił. Mam też zielone oczy po 9sd :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie kupię, za drogo ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie jedna rzecz, ale cena troszeczkę za wysoka :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!